3

رعایت کن خانم پرستار!

  • کد خبر : 47343
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۰

رعایت کن خانم پرستار! آخه خانم پرستار! شما چرا با اون سر و وضع میری سروقت بیمار؟! مگه نمی دونی اکثر بیمارانانی که به بیمارستان می یان قلبشون ضعیفه؟! می خواین با دیدن شما کلا سنکوپ کنن؟! … خب به خاطر اینکه از فوت شدن هموطنان جلوگیری بشه بوده که پلیس به  ۶۰ تا بیمارستان […]

رعایت کن خانم پرستار!

آخه خانم پرستار! شما چرا با اون سر و وضع میری سروقت بیمار؟! مگه نمی دونی اکثر بیمارانانی که به بیمارستان می یان قلبشون ضعیفه؟! می خواین با دیدن شما کلا سنکوپ کنن؟! … خب به خاطر اینکه از فوت شدن هموطنان جلوگیری بشه بوده که پلیس به  ۶۰ تا بیمارستان به خاطر پوشش پرستارها تذکر داده! رعایت کنین خب!

***

واسه مریض شدن ۲ ماه وقت دارید!

نگاهی به دور و برتان بیندازید! ببینید پدربزرگ و مادربزرگ هایتان چقدر عمر کرده اند! اکثرا هم حتی یکبار لب به دارو نزده اند! اصلا وقتی داروهای گیاهی هست، چرا به سراغ این قرص های شیمیایی که از گچ ساخته شده برویم؟!

در همین راستا ابراز شادمانی می کنیم از اینکه رسول خضری – عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس- گفته است: “تنها برای دو ماه آینده دارو باقی مانده است.”

بعد از این دوماه دوباره می زنیم توی خط گیاهان دارویی! البته آنهایی که با گیاه های دارویی و عطاری ها زیاد رابطه خوبی ندارند، نگران نباشند، ۲ ماه برای مریض شدن و خوب شدن وقت دارند!

***

با خیال راحت بروید بمیرید!

نمی دانیم چرا ایندفعه همه خبرهایمان به دوا و درمان ربط دارد؟! این خبر را هم بخوانید: «هزینه یک‌ دوره درمان‌ سرطان۲۰۰میلیون‌ تومان.»

در همین راستا تشکر می کنیم از دولت که با واریز یارانه های ۴۴ هزار و ۵۰۰ تومانی ، تا حد زیادی خیال خانواده ها را از بابت درمان بیمارانشان راحت کرده است.
راستی ، امروز دکتر احمدی نژاد درباره خانم دکتر مرضیه وحید دستجردی گفته اند که خانم وزیر ، در حوزه درمان “نور علی نور” کرده است. این خبر را همین طوری و جهت خالی نبودن عریضه گفتیم تا خسته نباشیدی هم گفته باشیم به خانم دکتر!

***

دیگر طنز نیست!

 برای آنکه طنزنوشته ام جامعیت داشته باشد و به مانند برخی برنامه های برخی از مسئولین بی سر و ته نباشد؛ به دنبال خبر دیگری در حوزه سلامت بودم تا همه خبرهای این سری در حوزه سلامت باشند که با این خبر بسیار تلخ روبرو شدم:
«مدیرعامل کانون هموفیلی ایران با تاکید بر کاهش دسترسی بیماران هموفیلی به داروهایشان از فوت نوجوان ۱۵ ساله هموفیلی بر اثر عدم دسترسی به دارو خبر داد.»

* شاید اگر پدر ایشان هم شخصیت مهمی بود، به بهترین بیمارستان کشور منتقل می شد و هیچ وقت چنین اتفاقی نمی افتاد!

* ای کاش آنقدر که خبر به بیمارستان رفتن یک شخصیت سیاسی برای برخی سایت ها مهم بود – که بعدش صبح تا شب کنکاش می کردند که فلانی واقعا مریض بود یا نبود- برایشان فوت این نوجوان ۱۵ ساله هم مهم بود و دلیل کمبود دارو را کنکاش می کردند!

* راستی! مقصر کیست؟! ای کاش مجلس فوت این جوان را هم پیگیری کند؛ برای پیشگیری از حوادثی مشابه!

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=47343

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر