6

براساس مصوبه مجلس وزارت آموزش و پرورش از این پس نمی تواند حتی یک نفر نیروی حق التدریس جدید بکار بگیرد.

  • کد خبر : 4753
  • ۱۵ تیر ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۵

حمیدرضا حاجی بابایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران از استخدام ۳۹۰۰ دانشجوی مراکز تربیت معلم خبر داد و گفت: براساس مصوبه مجلس وزارت آموزش و پرورش از این پس نمی تواند حتی یک نفر نیروی حق التدریس جدید بکار بگیرد. وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: این قانون، قانون درستی بوده و کاملا قابل […]

حمیدرضا حاجی بابایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران از استخدام ۳۹۰۰ دانشجوی مراکز تربیت معلم خبر داد و گفت: براساس مصوبه مجلس وزارت آموزش و پرورش از این پس نمی تواند حتی یک نفر نیروی حق التدریس جدید بکار بگیرد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: این قانون، قانون درستی بوده و کاملا قابل قبول است و از این پس نیروهای آموزش و پرورش از طریق دانشگاه تربیت معلم و از طریق آزمون سراسری انتخاب می شوند و بدین ترتیب هرکه شایسته تر است بکار گرفته می شود. .

حاجی بابایی تصریح کرد: این قانون شامل نیروهای حق التدریسی که قبلا وارد آموزش و پرورش شده اند نمی شود و از این به بعد اجرائی خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برنامه های تحول بنیادین دانش آموزان را به سمت تفکر، اندیشه، نوآوری و خلاقیت هدایت می کند افزود: این امر مستلزم آن است که مدارس برای دانش آموزان جذاب باشد و دانش آموز در مدرسه احساس رضایت کند.

وی با اشاره به هوشمندسازی مدارس سطح کشور اظهار داشت: در برنامه پنجم همه مدارس کشور باید بتوانند از بهترین امکانات آموزشی برای رشد خودشان استفاده کنند.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در راستای هوشمندسازی مدارس، حدود ۶۰ هزار مدرسه به مرکز فناوری که در وزارت آموزش و پرورش ایجاد شده متصل می شوند و تمام محتوا و تولیدات و روش های تدریس وارد سایت می شود و بدین ترتیب مشارکت اولیا و معلمان در آموزش و پرورش دانش آموزان افزایش چشمیگری پیدا خواهد کرد

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4753

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر