2

سهمیه ۱+۳ باشگاه‌های ایران در لیگ قهرمانان فصل آینده آسیا

  • کد خبر : 48841
  • ۰۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۳

در جلسه کمیته مسابقات، تلاش کردیم سهمیه‌های فوتبال ایران بیشتر شود اما مسئولان این کمیته به ما اعلام کردند باید برخی از کشورها حذف شوند که چنین امکانی به وجود آید.

افق(ofoghnews.ir) رئیس فدراسیون فوتبال با بیان خبر تائید سهمیه ۱+۳ باشگاه‌های ایران در لیگ قهرمانان فصل آینده آسیا، گفت: برگزاری مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از سال ۲۰۱۵ تغییر خواهد کرد.

علی کفاشیان درباره نشست کمیته مسابقات حرفه‌ای فوتبال آسیا ضمن بیان مطلب فوق گفت: این نشست صبح امروز چهارشنبه برگزار و مباحث مختلفی در این جلسه مطرح شد. همچنین اعطای سهمیه ۱+۳ باشگاه‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا تایید شد.وی افزود: کمیته مسابقات با توجه به همه معیارها و فاکتورها این سهمیه را به فوتبال ایران داده که فردا پنجشنبه در جلسه کمیته اجرایی تعداد سهمیه‌های نهایی تصویب و به صورت رسمی اعلام خواهد شد. در حال حاضر هم جلسه کمیته بازاریابی در حال برگزاری است و مهدی محمد نبی در آن حضور دارد.رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: در جلسه کمیته مسابقات، تلاش کردیم سهمیه‌های فوتبال ایران بیشتر شود اما مسئولان این کمیته به ما اعلام کردند باید برخی از کشورها حذف شوند که چنین امکانی به وجود آید.

کفاشیان ادامه داد: در ادامه جلسه هم درباره عملکرد میزبانان رقابت‌های نوجوانان و جوانان آسیا در تهران و امارات بحث و بررسی صورت گرفت و همچنین مقررات برگزاری این رقابت‌ها بازنگری شد. ضمن اینکه تغییر مقررات برگزاری رقابت‌ها و دادن سهمیه‌ها و دستور العمل اجرایی مسابقات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.وی درباره بازه زمانی و تقویم رقابت‌های لیگ قهرمانان و اینکه آیا برای تغییر زمان این رقابت‌ها که در حال حاضر در منطقه غرب آسیا دو فصل را در بر می‌گیرد، اقدامی انجام شده است یا خیر؟، تصریح کرد: این مورد هم مطرح شد و قرار شد مسابقات تا سال ۲۰۱۴ به همین منوال برگزار شود. بررسی‌هایی انجام شده که از سال ۲۰۱۵ رقابت‌ها در یک فصل شروع و به پایان برسد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: به هر جهت هر تغییری باشد از سال ۲۰۱۵ و پس از تصویب در کمیته های مرتبط و تصویب نهایی در کمیته اجرایی عملی خواهد شد.

سایت فدراسیون فوتبال

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=48841

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر