2

درگیری میان عناصر ضد انقلاب دو آتشه و عناصر منافق شدت یافته است.

  • کد خبر : 4963
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۰ - ۸:۵۶

درگیری میان عناصر ضد انقلاب دو آتشه و عناصر منافق شدت یافته است. تحرک چندین باره اما ناکام خاتمی برای دریافت چراغ سبز از نظام و حضور در انتخابات با اعتراض برخی عناصر فراری نظیر مجتبی واحدی مشاور کروبی (مقیم واشنگتن) مواجه شد که معتقد بود خاتمی و اصلاح طلبان همقطار وی، به جنبش سبز […]

درگیری میان عناصر ضد انقلاب دو آتشه و عناصر منافق شدت یافته است.
تحرک چندین باره اما ناکام خاتمی برای دریافت چراغ سبز از نظام و حضور در انتخابات با اعتراض برخی عناصر فراری نظیر مجتبی واحدی مشاور کروبی (مقیم واشنگتن) مواجه شد که معتقد بود خاتمی و اصلاح طلبان همقطار وی، به جنبش سبز و مخالفان خیانت می کنند.
متقابلاً سیلی از حملات علیه منتقدان خاتمی، توسط کسانی چون مسعود بهنود و ابراهیم نبوی و… به راه افتاد.
در همین زمینه، سایت ضد انقلابی بالاترین با تخطئه عملکرد اصلاح طلبان و خاتمی نوشت: ۳۰ سال است مهره بوده ایم. آیا بس نیست؟ آیا زمان آن فرا نرسیده که آنها مهره های شطرنج ما باشند. جنگ زرگری بین فرمانده سپاه و خاتمی دروغگو، برای بازسازی چهره خاتمی است. ما باید توجه داشته باشیم که تمام حرکت های ما حساب شده باشد. حالا آنها باید مهره شطرنج ما باشند نه بالعکس.
بالاترین همچنین در مطلب دیگری تصریح می کند: آقای خاتمی، آقای بهنود! خسته شدیم از این همه انتخاب بین بد و بدتر. خسته شدیم از این همه بازی خوردن. ما در این سی ساله نتوانسته ایم یک بار به میل خود و علیه رژیم انتخاب کنیم. روی سخن با آقای خاتمی و آقای بهنود است که در پشت کلمات زیبا پنهان شده و از امر انتخاب و انتخابات، آن هم در شرایط فعلی و بدون توجه حتی به تجربه تلخ در آخرین انتخابات، مدام بر طبل انتخابات می کوبند. شما را به خدا دست از سرمان بردارید، خسته شدیم از این همه آلت دست این و آن شدن به خدا خر ما از کر گی دم نداشت.
شبکه بالاترین در مطلب دیگری ابراهیم نبوی را که مدعی شده بود منتقدان خاتمی بهانه دست جمهوری اسلامی و روزنامه کیهان می دهند و باید ساکت باشند، مورد اعتراض قرار داد و نوشت: البته ابراهیم نبوی وقتی خیلی در عرصه سیاست ناراحت می شود از کلمه عوضی ها در مورد دیگران استفاده می کند و این کلمه چنان در گوگل نیز جا افتاده است که وقتی بنویسید عوضی یا عوضی ها اولین لینک درباره مطلب ابراهیم نبوی است یعنی اینکه این کلمه بعد از استفاده آقای نبوی در نوشته هایشان بر علیه دیگران، اصلاً با اسمشان عجین شده است یعنی ناخودآگاه بعد از شنیدن این کلمه آدم به یاد ابراهیم نبوی می افتد. البته در مورد اسب تروا نیز همین گونه است و در عرصه سیاست نیز یک دفعه همه یاد ابراهیم نبوی و اسب تروایش می افتند. البته بعد از طرح اسب تروا و افتضاح سیاسی که نبوی به بار آورد، مدتی اسب تروایش را گذاشته بود در پارکینگ خانه اش اما آن طور که معلوم است دوباره اسب چوبی تروایش را از پارکینگ خانه اش خارج کرده است و دوباره به میدان و عرصه سیاست آورده است. او این بار با عصبانیت می نویسد که آقای واحدی کمی آرام باشید و در نوشته اش تلاش می کند که به آقای واحدی یاد دهد که معنای اصلاح طلبی چیست و ایشان چگونه باید سخن بگویند.
بالاترین به «واحدی» هم رحم نکرد و نوشت: البته آقای مجتبی واحدی تلاش دارد که گندی را که بخشی از اصلاح طلبان مانند نبوی، مسعود بهنود، خاتمی، رجبعلی مزروعی، مهاجرانی، کواکبیان، اردشیر امیرارجمند و شورای هماهنگی راه سبز امید و… زده اند را درست کند تا حمایت آن بخشی از جامعه اعتراضی را از دست ندهند ولی ابراهیم نبوی که خود همیشه یکی از عوامل شکاف و تنش در خارج از کشور و فضای مجازی بوده تلاش می کند تا همه خرابکاری های خودش را نیز به گردن آقای واحدی بیندازد. نبوی تلاش می کند تا بر فشارهای وارده بر واحدی سهیم باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=4963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر