1

چرا دست نوازش بر سر کسانی می‌کشید که آبروی نظام را خدشه‌دار کردند؟

  • کد خبر : 52491
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۳

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران خطاب به فرهاد رهبر تأکید کردند:«چند بار باید عده‌ای آبروی این دانشگاه را که آبروی نظام اسلامی است مورد خدشه قرار دهند و باز هم شما دست نوازش بر سر آنان بکشید».

خبرگزاری فارس: چرا دست نوازش بر سر کسانی می‌کشید که آبروی نظام را خدشه‌دار کردند؟

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران در اعتراض به مجوز دادن فرهاد رهبر به برنامه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران نامه‌ای را خطاب به رئیس دانشگاه تهران نوشتند.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ریاست محترم دانشگاه تهران

جناب آقای دکتر فرهاد رهبر

سلام علیکم

طی روزهای گذشته وقایعی رخ داد که ما را بر آن داشت بر حسب وظیفه شرعی و انسانی خود چند جمله‌ای خطاب به جنابتان بنویسیم، هرچند ما را در به نتیجه رسیدن آن امیدی نیست:

چندین بار باید دانشگاه بزرگی چون دانشگاه تهران از یک سوراخ گزیده شود تا برای مسئولین دانشگاه تهران درس عبرت شود؟ چند بار باید عده‌ای آبروی این دانشگاه را که آبروی نظام اسلامی است مورد خدشه قرار دهند و باز هم شما دست نوازش بر سر آنان بکشید و به برنامه‌های سراسر لجن پراکنی و رقص و آوازشان در عزای امام معصوم‌(ع) مجوز دهید؟ مگر حضرتتان عملکرد آنان در فتنه را از یاد برده‌اید؟ مگر ما و شما آتش زدن پرچم‌های عزای حسینی در سال ۸۸ و پایکوبی این افراد در آن روزها را از یاد برده‌ایم؟ آقای دکتر، شما به برنامه‌ای مجوز دادید که در آن پیام یکی از سران فتنه قرائت شد، پیامی که حاوی سلام‌ها و عرض ارادت‌ها به دو تن از مزدوران بیگانگان و اصلی‌ترین بازیگران فتنه بود!

آقای رهبر، مگر شما خون‌هایی را که توسط عملکرد این آقایون در آن سال ریخته شد را از یاد برده‌اید؟ مگر ما و شما از یاد برده‌ایم که این ناکثین رویای پا گذاشتن بر خون‌های مطهر شهدا را در سر داشتند، اما این خوابشان تعبیر نشد و با سیلی محکم ملت متدین ایران مواجه شدند؟

حال از شما که ادعای خبر داشتن از همه خبرهای مخفی دانشگاه را دارید، چگونه انتظار می‌رود که توانایی پیش بینی وقوع حتمی چنین اتفاقاتی را در برنامه تشکلی با چنین کارنامه‌ای نداشته باشید؟!

می‌خواهید بگویید که طبق قانون نمی‌توانستید جلوی برگزاری این برنامه را بگیرید؟

اما این درحالی است که به راحتی جلوی برگزاری برنامه ما برای همین روز ۱۶ آذر را گرفتید و علناً عنوان کردید که دوست دارید اینگونه رفتار کنید که این هم در کنار برخی برنامه‌هایی که سایر تشکل‌های انقلابی را از آنها محروم کردید و در مقابل به منحرفان مجوز دادید.

به علاوه، شما طبق قانون می‌توانستید به تشکلی که سابقه‌اش نشان داده در چنین برنامه‌هایی مراعات هیچ قانون و عرفی را نمی‌کند، بگیرید! پس این دلیل که شما به خاطر رعایت قانون اجازه اجرای این برنامه را داده‌اید، تنها یک بهانه و دلیل نادرست است. اما شاید این رفتار علت دیگری دارد؟ برخی می‌گویند دانشگاه هنوز هم از خس و خاشاک دانشجویی حامی آمریکا واهمه دارد! آیا این ادعا درست است؟ استاد گرامی، والله که دوران سیطره نوکران غرب بر دانشگاه سرآمده و رمقی برای آنها باقی نمانده، به شرط آنکه خدای نکرده مسئولین به زور و با اصرار، با اعمال ناصواب خود، آمریکا را به زنده بودن برخی‌ها در این دانشگاه امیدوار نکنند.

در پایان ما دانشجویان اعلام می‌داریم دیگر در مقابل این قبیل تصمیم‌های غلط، که تنها بار اضافی بر دوش انقلاب تحمیل می‌کند کوتاه نخواهیم آمد، زیرا که برای بریدن پای آمریکا و اسرائیل از دانشگاه زحمات فراوانی کشیده شده و ما شرعاً اجازه تضییع این زحمات را نداریم، چرا که در صورت کوتاهی در این مسیر باید پاسخ‌گوی خون‌های شهدا باشیم. از طرفی هم به مسئولین می‌گوییم که شجاعت را در کنار مصلحت به تصمیم‌گیری‌های خود بیفزایند و مطمئن باشند اگر در مسیر انقلاب و امام و رهبری قدم بردارند، ما حامیان آنها خواهیم بود.

والعاقبه للمتقین

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=52491

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر