2

هرگاه غرور و تکبر به سراغ شما آمد به درگاه خداوند سجده کنید

  • کد خبر : 5260
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۰

حجت‌الاسلام سیدجمال‌الدین میرمحمدی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جمع کارکنان و مدیران سازمان صنایع هوافضا با بیان اینکه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) آمدند تا مردم را از مسیرهای انحرافی مادی و معنوی جدا کنند‌، گفت: بنابراین باید خودمان را با اهل بیت(ع) تطبیق دهیم چرا که فاصله […]

حجت‌الاسلام سیدجمال‌الدین میرمحمدی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جمع کارکنان و مدیران سازمان صنایع هوافضا با بیان اینکه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) آمدند تا مردم را از مسیرهای انحرافی مادی و معنوی جدا کنند‌، گفت: بنابراین باید خودمان را با اهل بیت(ع) تطبیق دهیم چرا که فاصله گرفتن از اهل بیت(ع) نتیجه‌اش انحراف در همه زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ادامه داد: همچنان که خداوند نور آسمان و زمین است، اهل بیت عصمت و طهارت هم نوری واحدند، خداوند این انوار تابناک را از نور خودش به وجود آورد، قبل از اینکه زمین وآسمان آفریده شود.
وی افزود: بعضی به خاطر اینکه ارزش و منزلت، خودشان را نمی‌دانند در طول زمان، خودشان را ارزان می‌فروشند، اما وقتی انسان نقطه اتصال خود به اهل بیت (ع) را بداند دیگر شخصیت انسانی خود را به بهای کم نمی‌‌فروشد‌.
میرمحمدی با تاکید بر پیروی از اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و در طول آن از ولایت فقیه تصریح کرد: نورانیت شیعه این است که در مسیر اهل بیت (ع) و ولایت فقیه قرار بگیرد و مطیع فرمان باشد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به ریشه‌های شکل‌گیری فتنه ۸۸ خاطرنشان کرد: فتنه سبز ایجاد شده در انتخابات نهم ریاست جمهوری و فتنه جریان انحرافی مدعیان ارتباط با امام زمان (عج) با فاصله گرفتن از ولی‌فقیه آغاز شد و هر دو فتنه، لبه تیغ یک قیچی هستند.
میرمحمدی با بیان اینکه همه این انحراف‌ها از کبر و خود‌خواهی شروع می‌شود، خاطرنشان کرد: در احادیث آمده است که هرگاه غرور و تکبر به سراغ شما آمد به درگاه خداوند سجده کنید، سجده این غرور و تکبر را می‌شکند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در ادامه سخنان خود با مقایسه انقلاب اسلامی ایران با اتفاقات تاریخ اسلام گفت: دقیقاً مسائلی که در ۳۲ سال انقلاب اتفاق افتاد در طول ۱۴۰۰ سال ظهور اسلام اتفاق افتاده لذا با مطالعه تاریخ می‌توان بصیرت لازم را پیدا کرد تا در دام جریان انحرافی قرار نگرفت.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع خطاب به مدیران ستادی سازمان صنایع هوافضا درباره توجه به امر اقامه نماز، گفت: دستور قرآن است، کسانی که مسئولیت می‌گیرند اقامه نماز کنند، نه اینکه فقط خودشان نماز بخوانند بلکه مقدمات نماز خواندن را فراهم کنند و این آیه یک آیه مدیریتی است، همچنان که آیه‌ “و لکم فی رسول الله اسوه حسنه ” همانطور که یک آیه اخلاقی است ‌یکی از سیاسی‌ترین آیه‌های قرآن است‌.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5260

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر