1

افشای نشست خیانت آلود شماری از عناصر ضد انقلاب تجزیه طلب با بودجه سفارت عربستان در لندن

  • کد خبر : 5275
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۰ - ۹:۲۱

افشای نشست خیانت آلود شماری از عناصر ضد انقلاب تجزیه طلب با بودجه سفارت عربستان در لندن، نوری زاده را به واکنش واداشت. در نشست یاد شده برخی عناصر تجزیه طلب و تروریستی از جمله سران گروهک کومله حضور داشتند و نوری زاده در همان نشست که اخبار آن به بیرون درز کرده، پیشنهاد می […]

افشای نشست خیانت آلود شماری از عناصر ضد انقلاب تجزیه طلب با بودجه سفارت عربستان در لندن، نوری زاده را به واکنش واداشت.
در نشست یاد شده برخی عناصر تجزیه طلب و تروریستی از جمله سران گروهک کومله حضور داشتند و نوری زاده در همان نشست که اخبار آن به بیرون درز کرده، پیشنهاد می کند ایران تجزیه شود و استان خوزستان- که آن را استان عربستان می نامد- به سعودی ها واگذار شود! افشای این سخنان آن هم در نشستی با بودجه و کمک مالی سعودی ها، باعث اعتراض حتی در میان برخی محافل ضد انقلاب شد.
نوری زاده در پی لو رفتن ماجرا ضمن مصاحبه ای گفت: نشست مذکور در لندن «در بسته» بود و قرار نبود بحث ها عمومی شود. ما جلسه را پشت درهای بسته برگزار کردیم و قرار بود بحث ها به بیرون درز پیدا نکند، چون وقتی قابل انتشار شد، سر و صدا ایجاد می کند.
وی اضافه کرد: جلسه به این دلیل باز نبود که هدف سیاسی پشت آن نبوده است. چون این جلسه دردشناسی[!!] بود. این کنفرانس ربطی به کنفرانس پاریس و ماجرای سردار مدحی نداشت.
منابع مطلع ضمن تصریح بر این که نوری زاده در نشست محفلی مذکور، از تجزیه خوزستان و واگذاری آن به رژیم سعودی سخن گفته، می گویند نوری زاده به واسطه راه اندازی این نشست چند هدف را دنبال می کرده است: اول، سرکیسه کردن سعودی ها که در بهار انقلاب های منطقه، اوضاع وخامت آلودی دارند و به همین دلیل آماده سرکیسه شدن هستند و دوم، رفع اتهام جاسوسی برای وزارت اطلاعات ایران به واسطه دعوت از گروه های تجزیه طلب(پس از لو رفتن همکاری با محمدرضا مدحی). به عبارت دیگر نوری زاده عمدا سران کومله و… را دعوت کرده و حرف های تند خارج از قواره خود زده تا ضدیت او با جمهوری اسلامی، احراز رفع اتهام جاسوسی برای وزارت اطلاعات شود!! برخی محافل ضد انقلاب با اشاره به لو رفتن محتوای مذاکرات نشست هایی نظیر نشست پاریس و لندن و… که ویژگی مشترک آنها حضور نوری زاده بوده است، هشدار داده اند که وی حلقه مکمل نفوذی هایی چون مدحی و… برای جمع آوری اطلاعات از عمق نشست های اپوزیسیون است. جاسوسی چندجانبه نوری زاده برای سرویس های مختلف صرفا در قبال پول و بعضا با اهداف متناقض، بدگمانی نسبت به وی را در میان محافل اپوزیسیون تقویت کرده است اگرچه از نگاه وزارت اطلاعات افرادی چون نوری زاده به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند مگر آنجا که تصاویر و اسنادی را جمع آوری کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5275

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر