1

رفسنجانی:فریب مردم توسط صاحبان قدرت با توجه به دستورات دینی با هر توجیهی مذموم است

  • کد خبر : 5285
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۰ - ۹:۳۹

آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی در پاسخ به پرسش یکی از اعضای شورای سردبیری روزنامه فرهنگ آشتی، درباره طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها نیز گفت: در این‌گونه مسائل که در حوزه اسلام و مقولات انسانی است نباید سیاسی‌کاری کرد و باید با شیوه‌های مبتنی بر قانون، استدلال و منطق و توجه به نظر کارشناسان، […]

آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی در پاسخ به پرسش یکی از اعضای شورای سردبیری روزنامه فرهنگ آشتی، درباره طرح تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها نیز گفت: در این‌گونه مسائل که در حوزه اسلام و مقولات انسانی است نباید سیاسی‌کاری کرد و باید با شیوه‌های مبتنی بر قانون، استدلال و منطق و توجه به نظر کارشناسان، موضوع را حل کرد.
خبرگزاری اقتصادی ! ایلنا خبر دیدار آقای هاشمی با اعضای شورای سردبیری روزنامه فرهنگ آشتی را منتشر کرده و از قول او نوشته است: انقلاب اسلامی ایران پیشتاز حرکت‌های مردمی در منطقه بوده و براساس دستور اسلام و سنت پیامبر، اعتماد به مردم بهترین راه اداره امور جامعه است.
این خبرگزاری طرفدار اصلاح طلبان آن گاه از قول رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشته است که او در این دیدار با اشاره به اهمیت توجه به خواست و نظرات مردم در جوامع امروزی تأکید کرد: ابزارهای اطلاع‌رسانی و رشد آگاهی‌های عمومی قدرت مردمی را افزایش داده است و هر چه زمان می‌گذرد این قدرت مضاعف می‌شود.
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی حکومت و مدیریت را ابزاری برای خدمت به مردم و همچنین کسب رضایت خداوند عنوان کرد و گفت: فریب مردم توسط صاحبان قدرت با توجه به دستورات دینی با هر توجیهی مذموم است و صاحبان قدرت باید تلاش کنند همواره با صداقت با مسائل روبرو شوند.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نقش مطبوعات در رشد و اعتلای جامعه تأکید کرد: ایجاد ضوابط صحیح و مدون به نحوی که چارچوب حدود مطبوعات و حقوق مردم و نظام مشخص باشد، می‌تواند زمینه فعالیت در این حوزه را تسهیل کند.
وی با اشاره به قدرت رسانه‌های دیجیتال و همچنین ابزارهای مدرن اطلاع‌رسانی تأکید کرد: در این فضا اگر زمینه‌های اطلاع‌رسانی رسانه‌های داخلی را محدود کنیم، زمینه برای رشد اخبار کاذب و گرایش به رسانه‌های بیگانه که منافع کشور و نظام جمهوری اسلامی را تهدید می‌کند، ایجاد می‌شود.
در ابتدای این دیدار آقای امامی ناصری، رئیس شورای سیاست‌گذاری روزنامه فرهنگ آشتی گزارشی از وضعیت مطبوعات و همچنین روزنامه فرهنگ آشتی در فضای رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی کشور ارائه کرد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5285

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر