3

دیدار معاون رئیس جمهور آمریکا با دیکتاتور سوخته یمن در باره انتقال قدرت

  • کد خبر : 5294
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۰ - ۹:۵۱

معاون رئیس جمهور آمریکا در امور مبارزه با تروریسم در دیدار با دیکتاتور یمن بر امضای هر چه سریعتر طرح شورای همکاری خلیج فارس برای انتقال قدرت تاکید کرد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شینهوا، کاخ سفید اعلام کرد: “جان برنان” روز گذشته در دیدار با “علی عبدالله صالح”  در ریاض پایتخت عربستان […]

معاون رئیس جمهور آمریکا در امور مبارزه با تروریسم در دیدار با دیکتاتور یمن بر امضای هر چه سریعتر طرح شورای همکاری خلیج فارس برای انتقال قدرت تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شینهوا، کاخ سفید اعلام کرد: “جان برنان” روز گذشته در دیدار با “علی عبدالله صالح”  در ریاض پایتخت عربستان سعودی بر اهمیت حل بحران سیاسی در صنعا و حل مشکلات در این کشور از جمله حملات تروریستی القاعده در شبه جزیره عربستان تاکید کرد.

معاون رئیس جمهور آمریکا در امور مبارزه با تروریسم با تاکید بر لزوم تحقق خواسته های مردم یمن گفت: ایالات متحده با اعضای شورای همکاری خلیج فارس و اروپا همکاری می کند تا صالح هرچه سریعتر طرح شورای همکاری خلیج فارس را امضا کند.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که سفیران آمریکا و اتحادیه اروپا و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس سعی دارند که قدرت را به بازماندگان رژیم عبدالله صالح منتقل کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر