3

ورشکستگی دولت آمریکا تاثیرات نامطلوب زیادی بر ثبات اقتصاد آمریکا و اقتصاد جهان خواهد داشت.

  • کد خبر : 5316
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از فرانس پرس، کریستین لاگارد تاکید کرد سیاستمداران دو حزب عمده آمریکا باید هرچه سریعتر در خصوص سقف بدهی دولت فدرال به توافق برسند. ورشکستگی دولت آمریکا تاثیرات نامطلوب زیادی بر ثبات اقتصاد آمریکا و اقتصاد جهان خواهد داشت. وی افزود: ادامه بحران بدهی در آمریکا و اختلاف احزاب […]

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از فرانس پرس، کریستین لاگارد تاکید کرد سیاستمداران دو حزب عمده آمریکا باید هرچه سریعتر در خصوص سقف بدهی دولت فدرال به توافق برسند. ورشکستگی دولت آمریکا تاثیرات نامطلوب زیادی بر ثبات اقتصاد آمریکا و اقتصاد جهان خواهد داشت.
وی افزود: ادامه بحران بدهی در آمریکا و اختلاف احزاب رقیب در این کشور به ضرر اهداف و برنامه های صندوق بین المللی پول است و ما نسبت به این مسئله به شدت نگران هستیم.
وی هشدار داد: اگر دولت و کنگره آمریکا بر سر افزایش سقف بدهی به توافق نرسند فدرال رزرو آمریکا مجبور به افزایش نرخ بهره بانکی خواهد شد. این مسئله به ضرر بازارهای مالی و سهام خواهد بود و در نهایت تاثیرات منفی زیادی نه‌تنها بر اقتصاد آمریکا بلکه بر اقتصاد جهانی خواهد داشت.
وی در ادامه افزود: من نمی توانم حتی برای یک لحظه به ورشکستگی دولت آمریکا فکر کنم. اقتصاد آمریکا دو راه بیشتر ندارد یا باید سقف بدهی های دولت فدرال را افزایش دهد یا با افزایش نرخ بهره بانکی موافقت کند.
لاگارد افزود: ورشکستگی دولت آمریکا شوک واقعی بزرگی خواهد بود و خبر بسیار بدی برای اقتصاد این کشور و اقتصاد جهان است. من امیدوارم رهبران احزاب سیاسی آمریکا برای حل این معضل هرچه سریعتر به توافق نهایی دست یابند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5316

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر