2

هتاکان به سپاه پاسداران، مزدور و تفاله‌های نفاق هستند.

  • کد خبر : 5358
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۸

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد:‌ هتاکان به سپاه پاسداران، مزدور و تفاله‌های نفاق هستند. سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با فارس، در خصوص برخی موضع‌گیری‌های فتنه‌گران علیه سپاه پاسداران و نامه‌نگاری آنان به فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آیا انتظار دارید این‌گونه افراد هتاک و مزدور از سپاه پاسداران تمجید کنند؟ […]

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد:‌ هتاکان به سپاه پاسداران، مزدور و تفاله‌های نفاق هستند.

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با فارس، در خصوص برخی موضع‌گیری‌های فتنه‌گران علیه سپاه پاسداران و نامه‌نگاری آنان به فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آیا انتظار دارید این‌گونه افراد هتاک و مزدور از سپاه پاسداران تمجید کنند؟ جواب این سؤال مشخص است. این افراد مزدوران و اجنبی‌هایی هستند که حتماً علیه سپاه پاسداران صحبت می‌کنند و به نهادهای دیگر مقدس نظام اسلامی هجمه وارد می‌کنند.

نقدی تأکید کرد:‌ این فرد هتاک، هم‌ پیاله کسی است که در انتخابات به کشورهای اروپایی مراجعه می‌کند و از دولت‌های استعمارگر و احزاب صهیونیستی و فراماسونر کمک مالی دریافت می‌کند. این فرد از قماش کسی است که در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ از پادشاه جنایتکار بحرین با اعزام نماینده‌ای به نفع خود کمک مالی دریافت کرد. وی هم پیاله کسی است که با پادشاه عربستان که اکنون کشورش مأمن تمامی دیکتاتوران منطقه شده، برای برگزاری انتخابات در ایران مذاکره کرده و همفکری می‌کند.

وی در ادامه گفت: ضعف اینجاست که وقتی این افراد، مزدوری کردند و وابستگی خود را نشان داده و این موارد احراز شد، با این‌گونه افراد برخورد نشد و طبیعتاً‌ روی این افراد زیاد می‌شود و این سخنان را مطرح می‌کنند.

نقدی در پاسخ به این سؤال که برخورد نظام با هتاکان به نهادهای مقدس نظام اسلامی چگونه باید باشد، تصریح کرد: ‌این‌گونه افراد عددی نیستند. مردم این مزدوران را شناخته‌اند و آنها تفاله‌های سیاسی نفاق هستند که مردم آنان را کنار زده‌اند و به هیچ‌وجه دیگر به آنان میدان نخواهند داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5358

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر