2

ابعاد فتنه ی آینده بسیار بزرگ‌تر از فتنه ۸۸ است

  • کد خبر : 53978
  • ۰۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۹

گاهی اوقات در زندگی انسان‌ها اتفاقاتی روی می‌دهد که آثار خیر و برکت آن برای ساخته شدن در آینده است و جریانات اوایل انقلاب سبب شد تا جوانان برای هشت سال جنگ تحمیلی آماده شوند.

فتنه آینده قطعا فتنه خیابانی نیست و ابعاد آن نیز بسیار بزرگ‌تر از فتنه ۸۸ است.
حسین یکتا بعدازظهر امروز در همایش ۹ دی انتخاب عاشورایی، نظام ولایی در دانشگاه پیام نور مشهد اظهار کرد: انقلاب اسلامی ‌ایران انقلاب عجیبی بود و کاش بتوان آن را در کتاب‌های درسی دانش‌آموزان برای موشکافی و آشنایی بهتر نسل جدید قرار داد.

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا افزود: در عرصه انقلاب اسلامی‌ ایران ما شاهد صحنه‌های ۱۷ شهریور و ۲۲ بهمن و کشتار مردم بوده‌ایم اما این انقلاب نسبت به سایر انقلاب‌های دنیا کشته کمتری داد زیرا عقبه‌ای مانند امام حسین(ع) و روحانیت را داشت.

یکتا خاطرنشان کرد: گاهی اوقات در زندگی انسان‌ها اتفاقاتی روی می‌دهد که آثار خیر و برکت آن برای ساخته شدن در آینده است و جریانات اوایل انقلاب سبب شد تا جوانان برای هشت سال جنگ تحمیلی آماده شوند.

وی یادآور شد: در هشت سال جنگ تحمیلی از ۱۸ کشور اسیر گرفته شد و جنگی بود که عراق از نظر تجهیزات کم نداشت و با نفت کویت و بندر اردن و کمک بسیاری از کشورهای دیگر اداره می‌شد، اما ایران سپاه خود را با تجهیزات عراق که می‌گرفت تجهیز می‌کرد.

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا تاکید کرد: برخی می‌گویند ما تکبیر گفتیم و رعب الهی به عراق افتاد و پیروز شدیم؛ این مطلب درست است اما جنگ نبرد سختی بود که هشت سال طول کشید و آثار آن هنوز در جامعه باقی‌مانده است.

یکتا اظهار کرد: امام خمینی (ره) فرمودند باید سال‌ها بگذرد تا مقام شهدا برای ما روشن شود و با تمام سختی‌هایی که زمان جنگ وجود داشت باید بعد از آن آثار و برکات جنگ را حفظ می‌کردیم اما افرادی در این زمان ما را به کیش و تخت‌جمشید بردند.

وی افزود: ما در جنگ پیروز شدیم و هشت سال دفاع مقدس بنای نبرد حزب‌الله و بیداری اسلامی را پایه‌گذاری کرد و امروز شاهد هستیم که موشک فجر پنج ایران در تلاویو پایتخت رژیم صهیونیستی می‌خورد و این امر نشان‌دهنده اشراف اطلاعاتی و اخباری ایران است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا خاطرنشان کرد: جنگ اقتدار ما را در عین مظلومیت تثبیت کرد و در حال حاضر حواس ما را پرت کرده‌اند و سبک زندگی ما را تغییر دادند و سبک زندگی ما را از مساجد به سمت فرهنگسرا می‌برند و از خودمان دور کردند.

یکتا تاکید کرد: چون از قبل طراحی شده بود سبک نگاه سیاسی و گفتمانی ما عوض شد و سبب شد تا در چاله‌های اعتقادی و گفتمانی بیفتیم.

وی یادآور شد: در مجلس ششم گفته می‌شد که چرا آزادی بیان وجود ندارد و می‌توان علیه خدا نیز حرف زد و آیا واقعاً جنگی وجود داشته یا شما شلوغ می‌کنید.

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا با اشاره به فتنه سال ۸۸ گفت: اساتید دوران مجلس ششم و جوانان جدا شده از سبک زندگی و عده‌ای خواص که به دنبال این سبک جدید بودند به فتنه تبدیل شدند و این امر سبب ایجاد چاله شد و مسئولانی فرزندان خود را در سال ۸۸ به خیا‌بان‌های شهر می‌فرستادند که فکر می‌کردند کار تمام می‌شود.

یکتا تصریح کرد: فتنه در خیابان‌ها ریخت زیرا عده‌ای با تحریکات قبل از انتخابات و نگاه طرفداری وارد میدان شده بودند و فضا را غبارآلود کرده بودند؛ این شلوغی به خاطر سئوال برخی از افراد بود که عده‌ای از آن به سمت خود بهره‌برداری می‌کردند.

وی افزود: در آن زمان بیشترین غصه به دل رهبری وارد شد و در حال حاضر وظیفه تمام ما جهاد اکبر است و تقابل ما با اسلام آمریکایی است که دشمن استادی است و به خوبی می‌داند چکار کند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم الاوصیا یادآور شد: انقلاب اسلامی همانند قطاری است که به سمت هدفی حرکت می‌کند و برخی مانند سروش، کدیور، مهاجرانی و گنجی از وسط‌های راه از این قطار پیاده می‌شوند و راننده قطار به خوبی می‌داند که سوزنبان کس دیگری است و این انقلاب را حفظ می‌کند.

یکتا خاطرنشان کرد: فتنه آینده بزرگ‌تر از فتنه سال ۸۸ است و آنچه در فتنه آینده اتفاق می‌افتد فتنه خیابانی نیست بلکه فتنه افکار و صحبت‌ها است.

فارس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=53978

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر