2

کم‌توجهی ما به خانواده‌ها عملا فرصت سوء‌استفاده دشمنان را فراهم می‌آورد.

  • کد خبر : 5550
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۲

سردار مرشدی مسئول سازمان فرهنگی خانواده پاسداران سپاه در اولین همایش توجیهی تخصصی مسئولین فرهنگی خانواده پاسداران نیروی زمینی که در سالن شهید سلیمانی ستاد نیرو برگزار شد، ضمن تشریح برنامه‌های سازمان، گفت: سازمان فرهنگی خانواده پاسداران در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری جهت ارتقاء فرهنگ قرآنی در خانواده‌های محترم سپاه پاسداران با همکاری […]

سردار مرشدی مسئول سازمان فرهنگی خانواده پاسداران سپاه در اولین همایش توجیهی تخصصی مسئولین فرهنگی خانواده پاسداران نیروی زمینی که در سالن شهید سلیمانی ستاد نیرو برگزار شد، ضمن تشریح برنامه‌های سازمان، گفت: سازمان فرهنگی خانواده پاسداران در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری جهت ارتقاء فرهنگ قرآنی در خانواده‌های محترم سپاه پاسداران با همکاری مؤسسه قرآنی بیت‌القرآن امام علی(ع) اقدام به اجرای طرح مبارک قرآن کریم در خانه، آموزش غیر حضوری، ترجمه و مفاهیم کل قرآن کریم طی مدت ۳ سال می‌کند. این طرح به لحاظ گستردگی برای اولین بار در کشور در سطح خانواده سپاه اجرا می‌شود.

در ادامه مراسم حجت‌الاسلام محمدهادی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه طی سخنانی در این همایش با تاکید بر اهمیت خانواده اظهار داشت: از دیدگاه اسلام خانواده در سعادت و شقاوت انسان نقش اساسی دارد و این خانواده است که جامعه را می‌سازد و آن را سرپا نگه می‌دارد.

وی خطاب به متولیان امور مربوط به خانواده‌ها گفت: برنامه‌هایی که برای خانواده‌ها اجرا می‌شود باید دربرگیرنده آموزه‌های دینی و آموزش زندگی صحیح باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه با انتقاد از تسامح و تساهل در برخی مراسمات جشن تصریح کرد: برنامه‌ها حتما باید محتوا داشته باشد و در بحث کار فرهنگی باید از خانواده‌ها کمک فکری و کمک میدانی گرفت چرا که کار بدون مشارکت خانواده‌ها کار ناقصی است.

رضایی با تاکید بر انجام کار عالمانه و خالصانه گفت: در اجرای برنامه‌های مرتبط با خانواده‌ها علاوه بر نظرات کارشناسان باید از ذوق سلیقه خانواده‌ها استفاده شود.

وی در پایان اظهار داشت: سرنوشت سازمان، به سرنوشت خانواده‌ها گره خورده و کم‌توجهی ما به خانواده‌ها عملا فرصت سوء‌استفاده دشمنان را فراهم می‌آورد.

سردار ابوالقاسم فروتن معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه نیز دیگر سخنران این همایش بود که با اعلام حمایت و پشتیبانی فرماندهی نیرو از اجرای برنامه‌های مرتبط با خانواده‌ها گفت: فرماندهی نیروی زمینی سپاه این اعتقاد را دارد که باید حلقه ارتباط سازمان با خانواده کارکنان، بازنشسته‌ها و خانواده شهدا مستحکم بماند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه با انتقاد از بدعت هدیه در مراسمات خاطرنشان کرد: باید برنامه‌ها به گونه‌ای برآورد شود که با کمترین هزینه ممکن اجرا شود و بجای هزینه‌‌های اضافی برنامه‌های بیشتری برگزار شود.

وی افزود: باید در حوزه‌های نرم‌افزاری بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم تا علاقه خانواده‌ها به محتوای برنامه بیشتر شود.

فروتن با اشاره به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری به حفظ ارتباط با بازنشستگان و خانواده شهدا گفت: بازنشستگان به نوعی یاران قدیمی انقلاب هستند و رفتار و کردار آنها بسیار مؤثر است.

وی در پایان تصریح کرد: با الهام از پیام مبارک فرماندهی مظم کل قوا می‌توان به قدرت یگان بسیار کمک کرد و حیف است که از عطوفتی که بین خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان وجود دارد استفاده نکنیم.باید به آموزه‌های اسلامی و فرهنگ‌های بومی در اجرای مراسمات توجه کرد.

در ادامه این همایش یک روزه سردار مرشدی مسئول سازمان فرهنگی خانواده پاسداران به اتفاق تعدادی از مدیران ارشد سازمان به توجیه و تشریح برنامه‌های سازمان برای خانواده پاسداران پرداختند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5550

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر