3

گرانفورشی ۶٫۶ میلیاردی دو کارخانه لبنی

  • کد خبر : 5719
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۰ - ۲۳:۳۸

مدیر عامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با تاکید بر تشدید برخورد با گرانفروشان مواد لبنی گفت: تمام تغییرات قیمتی که دارای مجوز هستند در سایت اینترنتی www.124.ir به ثبت رسیده است. به گزارش شبکه خبر نکویی مهر همچنین از ارجاع پرونده تخلف و گرانفروشی دو تولیدکننده بزرگ مواد لبنی به سازمان تعزیرات حکومتی خبر […]

مدیر عامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با تاکید بر تشدید برخورد با گرانفروشان مواد لبنی گفت: تمام تغییرات قیمتی که دارای مجوز هستند در سایت اینترنتی www.124.ir به ثبت رسیده است.

به گزارش شبکه خبر نکویی مهر همچنین از ارجاع پرونده تخلف و گرانفروشی دو تولیدکننده بزرگ مواد لبنی به سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد .

وی میزان گرانفروشی این دو تولید کننده را ۶٫۶ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود : قاضی پرونده می‌تواند ۲ تا ۵ برابر این رقم را به عنوان جریمه گرانفروشی این دو تولیدکننده تعیین کند.

وی با بیان اینکه در روزهای اخیر مواردی دیگر از گرانفروشی در محصولات لبنی گزارش شده افزود : پرونده این تخلف ها نیز در حال تکمیل مستندات است و به زودی به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع خواهد شد.

نکویی مهر همچنین از مصرف کنندگان خواست برای جبران خسارت ، با طرح شکایت در سامانه ۱۲۴، موارد تخلف را گزارش کنند و تصریح کرد : در غیر این صورت امکان شناسایی و جبران خسارت خریداران وجود ندارد.

معاون وزیر بازرگانی در ادامه از ثبت ۹۳۹ پرونده در زمینه مواد لبنی در سازمان حمایت و سازمان‌های بازرگانی استان‌ها خبر داد و مبلغ این تخلف ها را ۶٫۸  میلیارد تومان اعلام کرد

مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان تأکید کرد: در مواردی که مستندات و دلایل کافی مبنی بر بالا رفتن هزینه‌های تمام‌شده ارائه شود، در چارچوب مشخصی مجوز افزایش قیمت می‌دهیم.

نکویی مهر همچنین گفت : در مورد آن دسته از تولید‌کنندگان مواد لبنی که برد ملی ندارند به استانداری‌ها و سازمان‌های بازرگانی استان‌ها اجازه داده شده است در مورد افزایش قیمت حداکثر تا سقف ۱۰ درصد، تصمیم‌گیری کنند و بالاتر از این سقف، حتماً باید با هماهنگی سازمان حمایت انجام شود.

وی تصریح کرد: خارج از قیمت‌های مصوب، هرگونه افزایش قیمتی با برخورد شدید سازمان روبرو می شود و تولیدکنندگان موظف به بازگرداندن قیمت‌ها به سطح قبلی خواهند ش

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=5719

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر