2

بخاطر دریافت چنین هدیه‌ای احساس غرور دارم+تصویر

  • کد خبر : 58737
  • ۲۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۹

بمب‌افکن آلمانی هدیه ویژه ستاره آرژانتینی بارسا(یک پیراهن امضاشده مسی) را دریافت و اعلام کرد: از این بابت احساس غرور می‌کنم.

پنج‌شنبه روز ویژه‌ای برای گرد مولر، اسطوره فوتبال آلمان بود. بازیکن سابق آلمان یک‌ پیراهن امضا شده مسی در بارسلونا را دریافت کرد. ستاره آرژانتینی بارسا این بسته را در ابتدای سال نو میلادی پس از شکستن رکورد بمب‌افکن در تعداد گل‌های زده در یک سال برای وی ارسال کرد.
مولرکه در سال ۱۹۷۲ در یک سال ۸۵ گل به ثمر رساند، با دریافت پیراهن شماره ۱۰ بارسا اظهار داشت: از اینکه گیرنده چنین هدیه‌ای از سوی بهترین بازیکن دنیا هستم، احساس غرور و خوشحالی دارم.

چهار دهه پس از اینکه مولر به عنوان اولین بازیکن دنیا توانست در یک سال ۸۵ گل به ثمر برساند، مسی ۹۱ گل با بارسلونا و تیم ملی آرژانتین به ثمر رساند تا رکورد وی را بشکند و علاوه بر آن توپ طلا را برای چهارمین بار به دست آورد.

مولر که اکنون هدایت تیم ذخیره‌های بایرن‌ مونیخ را در دست دارد، پیراهن مسی را با افتخار در دست گرفت و با آن عکس گرفت و اعلام کرد که این پیراهن را به موزه باشگاه تقدیم می‌کند تا هواداران باشگاه از سراسر دنیا بتوانند آن را ببینند.

مسی روی این پیراهن نوشت: برای گرد، با تحسین و احترام. لیونل مسی.

ساندرو روسل نیز در نامه‌ای شخصی به رئیس باشگاه بایرن‌ مونیخ به موفقیت‌های مولر اشاره کرد و اظهار داشت: مولر یک عامل انگیزه بزرگ برای مسی بود.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=58737

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر