3

علی اکبر صالحی برای پاسخ گویی به مجلس فرا خوانده شد

  • کد خبر : 6140
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۳

۵ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی علی اکبر صالحی وزیر خارجه را به مجلس فراخواندند تا نسبت به فعال نبودن آن وزارتخانه در قبال بیداری اسلامی در کشورهای خاورمیانه پاسخگو باشد. به گزارش مهر ، حسین سبحانی ‌نیا عضو هیئت رئیسه مجلش شورای اسلامی در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس موارد ارائه […]

۵ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی علی اکبر صالحی وزیر خارجه را به مجلس فراخواندند تا نسبت به فعال نبودن آن وزارتخانه در قبال بیداری اسلامی در کشورهای خاورمیانه پاسخگو باشد.

به گزارش مهر ، حسین سبحانی ‌نیا عضو هیئت رئیسه مجلش شورای اسلامی در پایان جلسه علنی روز سه شنبه مجلس موارد ارائه شده به مجلس برای بررسی را اعلام کرد.

بر این اساس  اعلام شد که لایحه،‌ موافقتنامه انتقال محکومین به حبس بین دولت جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی تایلند و نیز لایحه تشکیل و حمایت از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و گینه بیسائو ، لایحه موافقتنامه انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی و دولت جمهوری عراق و لایحه موافقتنامه استرداد مجرمین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق به مجلس ارائه شده است.
همچنین لایحه موافقت‌ نامه همکاری حقوقی و قضایی در امور مدنی و احوال شخصیه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق و لایحه موافقتنامه همکاری حقوقی و قضایی در امور کیفری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق و لایحه مواقتنامه تشکیل و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری غنا به مجلس ارائه شد.

سئوال ملی عزیز اکبریان، مصطفی رضا حسینی، سلمان خدادادی، علی مطهری و فرهاد بشیری، نمایندگان کرج، شهر بابک، ملکان، شبستر و پاک‌ دشت نیز از وزیر امور خارجه در خصوص علت فعال نبودن وزارت امور خارجه در قبال بیداری اسلامی در کشورهای خاورمیانه به مجلس شورای اسلامی ارائه شد.

همچنین علی اکبر اولیاء نماینده یزد و صدوق، رضا تقی‌ پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات را برای پاسخگویی در خصوص اعلام استاندارد ارائه خدمات تلفن همراه و چگونگی نظارت بر اعمال آن به مجلس فرا خواند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6140

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر