3

پیام مردم ایران مبارزه با استعمار داخلی، استکبار خارجی و اسلام خواهی است

  • کد خبر : 62917
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۷

معاون اول قوه قضاییه پیوند عمیق میان معنویت و سیاست را از شاخص‌های مهم مکتب امام و رهبری عنوان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی، معاون اول قوه قضاییه در جمع راهپیمایان بیرجندی اظهار کرد: نگاه امام و رهبری به مردم دوست داشتن و توجه به آراء و نظرات مردم است.

وی با بیان اینکه مردم به سلامت انتخابات در کشور معتقدند، گفت: دشمن بعد از فتنه ۸۸ خواست در دل مردم نسبت به سلامت انتخابات تردید ایجاد کند اما مردم هوشیار و همیشه در صحنه ایران به دشمن تو دهنی زدند و نشان دادند که به مسوولان کشور اعتماد دارند.

معاون اول قوه قضاییه اظهار کرد: ان‌شاءالله مردم ایران با حضور پر شور و حداکثری در انتخابات ۹۲ مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

رییسی جهانی فکر کردن، به فکر ملت های تحت ستم بودن را جزو شاخص های سیاسی مکتب امام (ره) ذکر کرد و گفت: مردم ایران نه تنها به خود می‌اندیشد بلکه به همه مردم تحت ستم عالم فکر می کنند.

وی بیان کرد: دشمن تصور می کند که با محاصره اقتصادی، نظامی و جنگ نرم می تواند پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را متوقف کند اما سخت در اشتباه است زیرا مردم ایران پیام آزادی، استقلال و خودباوری و دین باوری را دریافته‌اند.

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه خداوند نعمت های زیادی به ملت ایران ارزانی داشته است، اظهار کرد: بالاترین این نعمت ها ولایت فقیه است که اگر نبود زندگی مردم ایران مانند زندگی دیگر مردم کره زمین می شد.

رییسی تصریح کرد: جنگ جهانی اول و دوم و بسیاری از ظلم های عالم محصول جدایی دین از سیاست است.

وی تصریح کرد: به برکت جمهوری اسلامی ایران اوج معنویت خواهی در بین جوانان جهان فوق‌العاده است به طوری که دیگر غرب نمی‌تواند این معنویت را در بین جوانان کنترل کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری اشتباه غرب را در جدایی علم، انسانیت و سیاست از معنویت دانست و گفت: پیام مردم ایران مبارزه با استعمار داخلی، استکبار خارجی و اسلام خواهی است.

رییسی یادآور شد: حضرت امام خمینی (ره) خودباوری، خداباوری و دین مداری را در جامعه ایجاد کرد و مقام معظم رهبری با آموخته های خود این مهم را تثبیت کردند به طوری که دیگر غرب نمی‌تواند مغزها و قلب‌ها مردم را که به اراده خداست عوض کند.

وی رشد علم و صنعت، نوآوری حیرت آور در زمینه هسته‌ای، پرتاب ماهواره به فضا، پیروزی در المپیادهای علمی، خودکفایی در محصولات غذایی، شگفتی های بسیار در بحث سلول های بنیادین، خودکفایی در صنایع و پیشرفت و توسعه دانشگاه‌ها را از جمله افتخار آفرینی های جمهوری اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=62917

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر