4

تاکنون دستورالعملی درباره مرخصی زندانیان در نوروز ۹۲ ابلاغ نشده است

  • کد خبر : 64693
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۹:۲۳

ساخت ۵ اردوگاه را به صورت ویژه در شهرهای بزرگ شروع کرده‌ایم که این اردوگاه‌ها در دو شهر اصفهان و خراسان رضوی در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور با اشاره به احتمال اعطای مرخصی به برخی زندانیان در ایام نوروز ۹۲ گفت که تاکنون چنین دستورالعملی تصویب و ابلاغ نشده است.

غلامحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در پاسخ به سوالی درباره چگونگی اعطای مرخصی به زندانیان در نوروز ۹۲ اظهار کرد: هر سال معمولا بازنگری‌های کلی در موضوع مرخصی‌های زندانیان در نوروز صورت می‌گیرد اما دستورالعمل مرخصی نوروز ۹۲ که تهیه شده هنوز در اختیار رییس قوه قضاییه قرار نگرفته است.

وی ادامه داد: هرچه در این زمینه مصوب شود را اعلام خواهیم کرد. زیرا ممکن است علاوه بر دیدگاه‌های سازمان زندان‌ها رییس قوه قضاییه نیز نظراتی داشته باشند که این نقطه نظرات در دستورالعمل‌ تاثیرگذار باشد.

رییس سازمان زندان‌های کشور تصریح کرد: ان‌شاءالله زمانی که این دستورالعمل به تایید برسد، جزییات آن را منتشر خواهیم کرد.

وی هم‌چنین در پاسخ به پرسش دیگری درخصوص تاسیس اردوگاه‌های زندانیان موادمخدر در شهرهای مختلف خاطرنشان کرد: ساخت ۵ اردوگاه را به صورت ویژه در شهرهای بزرگ شروع کرده‌ایم که این اردوگاه‌ها در دو شهر اصفهان و خراسان رضوی در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.

اسماعیلی در ادامه یادآور شد: امیدواریم سایر اردوگاه‌ها نیز در آینده‌ای نه چندان دور به بهره‌برداری برسد. هم‌چنین برای سایر اردوگاه‌ها نیز تلاش‌هایی را انجام می‌دهیم که البته آنها زمان بیشتری را به خود اختصاص می‌دهند.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=64693

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر