1

راهیان نور، سد محکمی در برابر تهاجم فرهنگی است

  • کد خبر : 64711
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۶

معاون فرهنگی سپاه علی بن ابی طالب(ع) گفت: اردوهای راهیان نور سدی محکم در برابر تهاجم فرهنگی غرب به شمار می‌رود.

به گزارش افق احمد حسینی در حاشیه اعزام ۲۲۰ نفر از دانش‌آموزان دبیرستان‌های پسرانه استان قم به اردوهای راهیان نور اظهار کرد: این اردوها فرصت بزرگی برای استفاده بهینه از برنامه‌های فرهنگی مذهبی به وجود می‌آورند و نسل چهار انقلاب می‌توانند بهترین بهره برداری را از این مسئله داشته باشند.
وی افزود: ستاد فرهنگی راهیان نور قم با چند کمیته مختلف از اواسط تابستان فعالیت خود را آغاز کرد و برنامه‌های گوناگونی را در چند فصل تدارک دید.
معاون فرهنگی سپاه علی بن ابی طالب(ع) با بیان اینکه بیشترین برنامه‌های فرهنگی برای مدت سفر دانش‌آموزان پیش‌بینی شده‌اند خاطرنشان کرد: استفاده از راویان حاضر در جبهه‌ها به منظور تأثیرگذاری بیشتر بر روی نسل امروز از جمله تمهیدات در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: سازماندهی عوامل فرهنگی، تهیه اقلام فرهنگی به صورت بسته‌های مجزا برای هر فرد، ویژه برنامه‌های مختص اردوگاه شهید زین‌الدین و نیز برگزاری رزمایش نظامی فرهنگی اجتماعی برای دانش‌آموزان محورهای اصلی برنامه‌های فرهنگی اردوهای راهیان نور را تشکیل می‌دهند.
حسینی با اشاره به بازدید دانش‌آموزان قمی از یادمان‌های شهدا و محل برگزاری عملیات‌های دوران دفاع مقدس گفت: این امر سبب بازشناسی ارزش‌ها و دستاوردهای هشت سال دفاع جانانه ملت ایران در مقابل استکبار جهانی شده و تأثیر بسزایی بر باورپذیری دینی و اعتقادی آن‌ها خواهد داشت.
معاون فرهنگی سپاه علی بن ابی طالب(ع) برنامه‌ریزی اردوهای راهیان نور را نوعی آزمون مدیریت اعزام برای مسئولان آموزش و پرورش و سپاه دانست و عنوان داشت: بیشترین هجمه فرهنگی در حال حاضر بر نسل امروز وارد می‌شود؛ میلیون‌ها سایت اینترنتی، صدها شبکه ماهواره‌ای و دیگر ابزارها توسط دشمنان به کار گرفته شده‌اند تا فرهنگ انقلاب را نابود کنند اما اردوهای راهیان نور سدی محکم در برابر تهاجم فرهنگی غرب به شمار می‌رود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=64711

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر