7

اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون اولویت استخدام وزارت آموزش و پرورش از روز شنبه

  • کد خبر : 6506
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۴

اسامی پذیرفته شدگان آزمون اولویت استخدام وزارت آموزش و پرورش فردا در پایگاه اطلاع رسانی این وزارتخانه به نشانیwww.medu.ir منتشر می شود. به گزارش واحد مرکزی خبر ،‌مدیرکل روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: این پذیرفته شدگان حداقل۵۰ درصد نمره کتبی و تخصصی این آزمون را کسب کرده اند و پس از کسب مجوز […]

اسامی پذیرفته شدگان آزمون اولویت استخدام وزارت آموزش و پرورش فردا در پایگاه اطلاع رسانی این وزارتخانه به نشانیwww.medu.ir منتشر می شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر ،‌مدیرکل روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: این پذیرفته شدگان حداقل۵۰ درصد نمره کتبی و تخصصی این آزمون را کسب کرده اند و پس از کسب مجوز از معاونت مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری در سه رشته آموزش ابتدایی، آموزش کودکان استثنایی و مربی بهداشت به استخدام وزارت آموزش و پرورش درخواهند آمد.

آقای علی فرهادی افزود: شرکت کنندگان در این آزمون استخدامی می توانند با ورود به پایگاه اینترنتی وزارت آموزش و پرورش و واردکردن شماره داوطلبی از نمرات خود آگاهی یابند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: پذیرفته شدگان این آزمون می توانند از فردا به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها مراجعه و برای تشکیل پرونده و تعیین اولویت استخدام اقدام کنند.

آقای فرهادی تصریح کرد: آموزشیاران نهضت سوادآموزی و نیروهای حق التدریس که پیش از این آزمون نیز در آموزش و پرورش اشتغال داشتند و در آزمون اولویت استخدام پذیرفته نشدند می توانند به فعالیت خود همچنان ادامه دهند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: ادامه همکاری نیروهای شرکتی (خرید خدمات آموزشی) که در این آزمون پذیرفته نشده اند؛ متوقف خواهد شد.

آزمون اولویت استخدام آموزش و پرورش تیر امسال با شرکت بیش از۵۴هزار نفر در سراسر کشور برگزار شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. با سلام سئوالی داشتم اینکه چرا در چارت سازمانی آموزش و پر ورش رشته کتابداری وجود ندارد مگر کتابخانه مهمترین مکان در مدرسه نیست؟ با تشکر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر