3

مدیرعامل بانک توسعه تعاون رقم مطالبات معوق این بانک را کمتر از ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

  • کد خبر : 6568
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۲

‘ماشااله عظیمی’روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه رقم مطالبات معوق بانک تخصصی بخش تعاون درزمان حاضر کمتر از ۱۰ درصد تسهیلات پرداخت شده است، تصریح کرد: مبالغی که بتوان آنها را معوق نامید کمتر از ۱۰۰ میلیارد تومان است. وی ادامه داد: به صورت کلی در مطالبات معوق بانک […]

‘ماشااله عظیمی’روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه رقم مطالبات معوق بانک تخصصی بخش تعاون درزمان حاضر کمتر از ۱۰ درصد تسهیلات پرداخت شده است، تصریح کرد: مبالغی که بتوان آنها را معوق نامید کمتر از ۱۰۰ میلیارد تومان است.
وی ادامه داد: به صورت کلی در مطالبات معوق بانک توسعه تعاون کمتر مقاصد مجرمانه به این معنی که فرد بخواهد تسهیلاتی را از بانک دریافت کند و نخواهد آن را بازپرداخت کند،وجود دارد.
این مقام مسئول افزود: برخی مسائل اقتصادی دلیل اصلی ایجاد معوقات است به نحوی که ممکن این امکان وجود دارد که افراد محاسبات دقیقی را در زمان دریافت تسهیلات انجام نداده باشند ، بنابراین ممکن است در بازپرداخت آن با مشکلاتی مواجه شوند.
عظیمی اظهار داشت: بانک برای وصول مطالبات معوق برنامه ریزی هایی را انجام داده و آنها را طبقه بندی کرده است و در نهایت اگر به این نتیجه برسد و اطمینان حاصل کند که فرد قصد بازپرداخت بدهی و تسهیلات دریافت شده خود را ندارد اقدامات قهری را انجام خواهد داد.
وی بیان داشت: بررسی سابقه مالی و اهلیت متقاضیان دریافت تسهیلات و توانایی مالی افراد برای جلوگیری از به وجود آمدن اشکالات سهوی از اقداماتی هستند که بانک برای جلوگیری از انحراف در پرداخت تسهیلات انجام می دهد.
مدیرعامل بانک توسعه تعاون تاکید کرد: معمولا اعتبارات خرد انحرافات پایینی دارد و افرادی نیز که مایل به انجام کارگروهی و در قالب تعاونی هستند از کمترین میزان انحراف در فعالیت برخوردار هستند.این دو حسن در بخش تعاون وجود دارد و می توان گفت که در بانک توسعه تعاون انحرافات تسهیلاتی در حداقل خود قرار داشته و نزدیک به صفر است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6568

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر