1

سی و ششمین معبر شمال شرق تهران به نام شهدای نیروی دریایی نامگذاری شد

  • کد خبر : 65708
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۵

قائم مقام شهردار منطقه ۴ در مراسم نامگذاری و نصب تابلوی ناخدا دوم شهید سید حسین مولایی روزبهانی گفت: باید تلاش کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت را در جوانان و نوجوانان امروزی و آیندگان تقویت کنیم.

به گزارش افق سید حسین حسینی نژاد در حاشیه مراسم نامگذاری و نصب تابلوی شهید مولایی روزبهانی که با حضور امیر بیغم جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، خانواده این شهید والامقام و جمعی از فرماندهان نیروی دریایی در خیابان هفتم آذر برگزار شد گفت : در راستای اجرای بند ماده ۷۱ قانون وظایف شوراهای اسلامی کشور و بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران خیابان فاقد نام واقع در خیابان هفتم آذر به نام شهید سید حسین مولایی روزبهانی نامگذاری شد.

وی افزود : از ابتدای سال جاری پرونده مربوط به نامگذاری ۳۶ معبر به نام شهدای والامقام در کمیسیون نامگذاری معابر منطقه ۴ مطرح و به تصویب رسید.

قائم مقام شهرداری منطقه ۴ با اشاره به نامگذاری بیش از ۱۵۰۰ معبر منطقه ۴ طی ۴ سال اخیر گفت: از سال ۸۶ تا کنون بیش از ۱۵۰۰معبر فاقد نام و جدید الاحداث منطقه طی یک طرح جهادی نامگذاری شد و در حال حاضر معبر فاقد نامی در منطقه وجود ندارد.

وی در ادامه خواستار تعامل بیشتر شهروندان منطقه در حفظ و نگهداری از تابلوهای اسامی معابر شد و گفت: شهروندان می توانند پیشنهادات خود را جهت تغییر نام معابر منطقه ۴ به روابط عمومی شهرداری این منطقه ارایه نمایند.

حسینی نژاد خاطر نشان کرد: در صورتی که خانواده معظم شهدا قصد تغییر نام و یا نامگذاری خیابانی در این منطقه را دارند به نواحی ۹ گانه یا روابط عمومی منطقه مراجعه تا موضوع در کمیته نامگذاری مطرح و در صورت موافقت شورای اسلامی شهر تهران نامگذاری انجام شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=65708

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر