2

قطعاً اصولگرایان با یک لیست واحد در انتخابات مجلس حضور خواهند داشت.

  • کد خبر : 6641
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۰

حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس با اشاره به اقدامات اصولگرایان برای ایجاد وحدت در انتخابات مجلس شواری اسلامی گفت: خوشبختانه یک رویکرد مشترک بین همه نیروهای وفادار به نظام وجود دارد و آن حاکم شدن یک فضای وحدت در بین همه نیروها است […]

حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس با اشاره به اقدامات اصولگرایان برای ایجاد وحدت در انتخابات مجلس شواری اسلامی گفت: خوشبختانه یک رویکرد مشترک بین همه نیروهای وفادار به نظام وجود دارد و آن حاکم شدن یک فضای وحدت در بین همه نیروها است و این یک نقطه قوت است و در واقع بن‌بست‌شکن بسیاری از مطالب خواهد بود.
وی افزود: منتها طبیعی است که در مسیر رسیدن به این نقطه، دیدگاه‌های مختلفی وجود دارد که باید روی آن صحبت و مذاکره شود تا زمینه‌های تفاهم را افزایش دهد.
نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: با همت برخی از علما و بزرگان، مسیر وحدت مقدمات خوبی را طی کرده و یک مقدار مطالب فرعی وجود دارد که حل خواهد شد.
دبیرکل جمعیت ایثارگران با بیان اینکه افراد و جریانات، دیدگاه‌های مختلفی دارند که مطرح کرده‌اند و روی آنها مذاکره خواهد شد و مراحل نهایی را طی خواهد کرد، اظهار داشت: قطعاً تمام افراد و گروه‌های معتقد و وفادار به نظام به یک لیست واحد برای انتخابات مجلس خواهند رسید.
وی در ادامه در خصوص شرایط ورود اصلاح‌طلبان به انتخابات خاطرنشان کرد: چند واژه وجود دارد که باید تکلیفش روشن شود، یکی دوم خرداد، یکی اصلاح‌طلب و یکی فتنه، که الان مترادف همدیگر مطرح می‌شوند یعنی اصلاح‌طلبان همان‌هایی هستند که فتنه‌گرند و فتنه‌گران همان‌هایی هستند که دوم‌خردادی هستند که البته به اعتقاد ما کسانی که یک روزی تحت عنوان دوم‌خرداد یا اصلاح‌طلب فعالیت می‌کردند در بین‌شان افرادی هستند که جریان فتنه را قبول ندارند و نسبت به توطئه‌های نظام سلطه موضع دارند.
فدایی خاطرنشان کرد: اینان نسبت به اتفاقاتی که سردمداران داخلی فتنه انجام دادند به صورت اساسی و جدی معترضند، فلذا پیشنهاد ما برای این افرادی که سلامت فکری دارند این است برای اینکه موضع‌شان با موضع جریان فتنه یکی نباشد، با یک عنوان، نام و با هویت جدیدی وارد صحنه شوند که خسارت‌های جریان فتنه متوجه آنها نشود.
فدایی همچنین تاکید کرد: اما جریان فتنه یک جریان ساختارشکن است و مقابل جمهوری و اسلامیت نظام ایستاد و با آرای مردم مقابله کرد، همچنین همراهی کرد با کسانی که مواضع اساسی نظام را به چالش کشاندند. لذا آنها صلاحیت ندارند که مسئولیت خدمت بر این مردم را داشته باشند.
نماینده مردم تهران در مجلس در پایان سخنانش اظهار داشت: آنها خود را سلب صلاحیت کرده‌اند اما اگر می‌خواهند برگردند و درون نظام خدمت کنند ابتدا باید اعمال و مواضع جریان فتنه را محکوم و اعلام برائت و توبه کنند همچنین باید ضدانقلاب و نظام سلطه را محکوم و به شکلی جبران و اعتماد سازی کنند تا امکان گفت‌وگو روی این موضوع و این جریان فراهم شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6641

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر