1

برهانی: فکر نمی‌کنم قلعه‌نویی ۷۰۰ میلیون گرفته باشد

  • کد خبر : 66894
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۵

استقلال بعد از تساوی مقابل الریان قطر که چندان هم برایش خوشایند نبود،حالا خودش را برای بازی با صبا آماده می کند.

به گزارش افق  آبی ها در حالی پا به این دیدار خواهند گذاشت که شدیدا در بحران مالی به سر می برند و این موضوع حسابی صدای بازیکنان را در آورده است. با این حال امیر قلعه نویی همچنان تیمش را در صدر جدول نگه داشته و دوست ندارد این مشکلات در نتیجه گیری تیمش تاثیر داشته باشد. با آرش برهانی دقایقی در خصوص وضعیت استقلال صحبت کردیم و او به سوالات پاسخ داد.
استقلال در سال های اخیر در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی نداشت در مرحله گروهی حذف شده است. فکر نمی کنی این تراژدی دوباره تکرار شود؟
فکر نمی کنم اینطور باشد. ما در گروه سختی هستیم و همه تیم ها خوب هستند ولی ما می توانیم صعود کنیم. تیم ها جلوی ما فوتبال بازی می کنند و ما هم می توانیم از این موضوع استفاده کنیم و بازی دلخواه خودمان را انجام دهیم. ما باید تساوی مقابل الریان را فراموش کنیم و به فکر بازی بعدی با العین باشیم که در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. ما می توانیم با حمایت هواداران خودمان العین را ببریم و شما دیدید که تیمی مثل تراکتورسازی با حمایت هواداران خود چگونه تیم خوب الجزیره امارات را شکست داد.ما نیاز مبرمی به شکست العین داریم و اگر این بازی را نبریم کارمان خیلی سخت می شود.
ولی هواداران شما از بازی های استقلال اصلا استقبال خوبی ندارند، قبول داری؟
هواداران ما اهمیت بازی های لیگ قهرمانان آسیا را درک می کنند و امیدوارم در این بازی ها حمایت خوبی داشته باشند.
انتقاد از عمران زاده هم این روزها حسابی سوژه شده،در این خصوص چه صحبتی داری؟
وقتی یک تیم می بازد یا می برد همه سهیم هستند و نباید یک نفر را مقصر قلمداد کرد.
ناراحت نیستی گه گل تو به الریان در نهایت باعث برد استقلال نشد؟
ما در تمرینات روی این حرکات کار کرده بودیم و یکی از هدف های تاکتیکی ما این بود که در پشت دفاع حریف صاحب توپ شویم و ۲ گل را روی این تاکتیک زدیم. خدا را شکر که روی پاس خوب ساموئل گل زدم ولی در نهایت نتوانستیم برتری خودمان را حفظ کنیم.اگر می بردیم واقعا خوب می شد.
برخی معتقدند که حق تو نیمکت نشینی نیست و باید در ترکیب ثابت بازی کنی. نظر خودت چیست؟
در این فصل سعی و تلاش زیادی کردم تا توقعات کادرفنی را برآورده کنم ولی عملکردم آنطور که خودم انتظار داشتم نبود. تا حالا ۹ گل در لیگ برتر، ۳ گل در جام حذفی و یک گل در آسیا زدم ولی خودم فکر می کردم که عملکرد بهتری داشته باشم ولی آن چیزی که انتظار داشتم برایم اتفاق نیفتاد. من برای خودم در مورد آمار گلزنی پیش بینی هایی کردم و امیدوارم به هدفم برسم. وقتی هم که بازی نکردم به خاطر عدم آمادگی نبود چون کاملا آماده بودم ولی استقلال مهاجمان زیادی دارد که همه می خواهند بازی کنند.
شرایط استقلال در لیگ برتر و رقابت برای قهرمانی را چطور ارزیابی می کنی؟
سرنوشت قهرمانی دست خودمان است و نباید اشتباه کنیم.بازی با تراکتور در آزادی هم برای ما خیلی مهم است که حتما باید حریف مستقیم خودمان را ببریم.
فکر می کنی قهرمان شوید؟
بازیکنان ما از لحاظ روحی و فنی شرایط خوبی دارند و با این که مشکلاتی داشتیم اما خوب نتیجه گرفتیم. حالا باید این روند را ادامه دهیم و همانطور که گفتم بازی با تراکتور بسیار مهم است.
در مورد مشکلات مالی استقلال چه صحبتی داری؟
امیدوارم کار به جایی نرسد که ضربه بدی بخوریم.الان دیگر نمی توان حرف خاصی زد و فقط باید امیدوار باشیم.همه در استقلال منتظر هستند تا مشکلات مالی برطرف شده باشد.البته مسوولان باشگاه تلاش می کنند و امیر قلعه نویی هم چند بار در مصاحبه هایش در این مورد صحبت کرده است.
ولی می گویند او هفته پیش ۷۰۰ میلیون تومان از باشگاه استقلال پول گرفته است؟
فکر نمی کنم امیرخان ۷۰۰ میلیون تومان پول گرفته باشد و اگر هم گرفته باشد موردی ندارد چون جزو مجموعه استقلال است. البته او به فکر شاگردانش است و فکر نمی کنم چنین پولی گرفته باشد.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=66894

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر