2

اپوزیسیون توان بسیج مردم برای اعتصاب یا تظاهرات را ندارد.

  • کد خبر : 6690
  • ۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۹:۱۲

یک عضو حلقه لندن، آب پاکی را روی دست گروه های معارض با جمهوری اسلامی ریخت و گفت اپوزیسیون توان بسیج مردم برای اعتصاب یا تظاهرات را ندارد. محسن کدیور ضمن یک سخنرانی در لندن و در جواب یکی از حضار که از امکانپذیری تظاهرات و اعتصاب و تحریم انتخابات سخن گفته بود، اظهار داشت: […]

یک عضو حلقه لندن، آب پاکی را روی دست گروه های معارض با جمهوری اسلامی ریخت و گفت اپوزیسیون توان بسیج مردم برای اعتصاب یا تظاهرات را ندارد.
محسن کدیور ضمن یک سخنرانی در لندن و در جواب یکی از حضار که از امکانپذیری تظاهرات و اعتصاب و تحریم انتخابات سخن گفته بود، اظهار داشت: «در شرایط فعلی و همین الان اعلام اعتصاب عمومی کنید! می توانید ببینید چند نفر در ایران اعتصاب می کنند. کسانی آمدند طی این مدت اعلام تظاهرات کردند. شما میزان پاسخگویی عمومی را دیدید. مسائل به این سادگی نیست. هر کس هر راه حلی دارد، نه تنها الان بلکه ۳ دهه است تجویز شده، توصیه شده، جوابش هم داده شده است. چرا ما بخواهیم خودمان را گول بزنیم. در موقعیت فعلی اپوزیسیون توان بسیج عمومی را ندارد. هر که می تواند بسم الله! هیچ کس هم مانع نشده است.»
در گزارشی که جرس از اظهارات کدیور منتشر کرده جملات متناقضی هم دیده می شود از جمله؛ «ما قائل به اسلام سیاسی هستیم… جنبش سبز صبغه دینی ندارد اما دین ستیز هم نیست… قانون مجازات اسلامی یکی از پیشرفته ترین قانون نویسی ها در جهان است».
وی در عین حال اذعان کرده که اکثریت ایرانی های مقیم خارج حاضر به حمایت از اپوزیسیون خارج نشین نیستند: «ایرانیان خارج کشور باید رسانه ها و تلویزیون ها را حمایت کنند. مشکل ما این است. آیا ۶ میلیون ایرانی خارج کشور این بضاعت را ندارند که رسانه های ایرانی را حمایت کنند تا صرفا با منابع مالی ایرانی حرکت کنند؟»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر