2

افزایش ۱۶ درصدی بودجه نیروی انتظامی در سال آینده

  • کد خبر : 66913
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۵

فرمانده نیروی انتظامی از افزایش ۱۶ درصدی بودجه ناجا خبر داد و گفت: البته بخش عمده این افزایش به نیروی انسانی بازمی گردد.

 سردار دکتر”اسماعیل احمدی مقدم “ در حاشیه همایش فرماندهان مرزبانی کشور در جمع خبرنگاران، بازدید مردم از مناطق مرزی را یکی از اقدامات موثر در امنیت مرزی نام برد و افزود: این طرح دو سال قبل به اجرا در آمد؛ امسال نیز مردم همچون سنوات قبل می توانند از مناطق مرزی بازدید کنند و مرزبانی نیز عهده دار تامین امنیت و ارائه خدمات نسبی به آنها است.

وی، ایجاد تسهیلات ترافیکی و مبارزه با سرقت را یکی از برنامه های ناجا برای نوروز امسال دانست و گفت: امسال نوروز خوبی را در پیش خواهیم داشت.

فرمانده ناجا در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص امنیت انتخابات در مرزهای کشور‏، گفت: در گذشته عدم امنیت در زمان انتخابات در مناطق مرزی نداشتیم و تنها شاهد اختلافات محلی بر سر کاندیداها بودیم که البته نباید از این موضوع غفلت کرد.

سردار مقدم تصریح کرد: با افزایش ‌بلوغ سیاسی،‏ فرهنگی و اجتماعی در کشور، زمینه وقوع این مشکلات نیز کاهش یافته است اما تمام تلاش خود را برای برگزاری امن ترین انتخابات می کنیم.

وی درباره چهارشنبه آخرسال، گفت: ‌طی دو سال گذشته شاهد هستیم که در چهارشنبه آخرسال، جوانان در کنار خانواده ها و والدین خود از مواد محترقه کم خطر استفاده می کنند اما افرادی نیز هستند که با سوء استفاده از فضا اقدام به استفاده از مواد منفجره دست ساز می کنند.

این مقام ارشد انتظامی کشور ادامه داد: نیروی انتظامی ضمن کنترل بر روی مواد اولیه با اصناف نیز همکاری داشته بطوری که کشفیات ما دو الی سه برابر افزایش یافته است.

سردار مقدم با بیان اینکه امسال نیز مانند سال گذشته همراهی مردم را شاهد خواهیم بود، به همکاری با دستگاه قضایی اشاره و تاکید کرد: با افرادی که اقدام به مزاحمت و اوباشگری می کنند، برخورد می کنیم اما امسال نسبت به سال گذشته چهارشنبه کم خطری را شاهد خواهیم بود.

وی در خصوص اختصاص بودجه از سوی دولت به مرزها، گفت: هرچند میزان افزایش بودجه متناسب با نیازهای ما نیست اما با توجه به شرایط اقتصادی از انتظارات ما بیشتر بوده است.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی، امسال ۱۶ درصد افزایش در بخش بودجه برای نیروی انتظامی را درنظر گرفته است، تصریح کرد: بخش عمده این افزایش به نیروی انسانی بازمی گردد.

سردار مقدم یادآور شد: دشمن با اجرای تحریم ها فکر می کند، شرایط اقتصادی در کشور فلج می شود اما تحریم ها باعث شده تا ساختار اقتصادی از دولتی بودن فاصله بگیرد، در حالیکه امسال شاهد کاهش ۱۰ درصدی واردات و ۸۰ درصدی قاچاق در کشور هستیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=66913

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر