1

اجرای عملیات احداث ساختمان پلیس راهور منطقه ۱۰ تهران

  • کد خبر : 66945
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۳

با واگذاری ۵۲۰ متر زمین و تأمین اعتبار لازم از سوی شهرداری منطقه ، تا یک‌ سال آینده ساختمان جدید پلیس راهنمایی و رانندگی این منطقه احداث و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش افق فرامرز عظیمی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت : یکی از رویکردهای مدیریت شهری تهران ایجاد تعامل و همکاری سازنده با ارگان های نظامی و انتظامی در خصوص ارتقای نظم و امنیت در جامعه است و بر همین اساس منطقه با انجام مذاکرات و نیاز سنجی از شهروندان، درصدد فراهم سازی زمینه‌های دست‌یابی به تعادل، آرامش، ایجاد امنیت و آسایش عمومی و مهم‌تر از همه صیانت از نظم اجتماعی در عرصه‌های گوناگون است.

وی با تاکید بر حضور سریع و آسان پلیس راهور در صحنه‌های تصادف برای ساماندهی و برقراری نظم و امنیت در عبور و مرور شهروندان گفت: اقدامات متعددی در سطح منطقه به منظور ایمنی تردد عبور و مرور شهروندان صورت گرفته است همچنین با پیگیری پلیس راهور منطقه و برنامه ریزی های به عمل آمده ظرف امسال زمینی به مساحت ۵۲۰ متر مربع با قابلیت سهولت امکان دسترسی به نقاط مختلف منطقه برای احداث ساختمان پلیس راهور در نظر گرفته شده است .
شهردار منطقه افزود : عملیات احداث این ساختمان که در خیابان آزادی ، خیابان میمنت و در مقابل سازمان آتش نشانی نیز واقع است با ۲۳۵۰ متر زیربنا در ۶ طبقه شامل : فضاهای اداری ، ۲ طبقه زیرزمین و پارکینگ آغاز شده و تا آخر سال ۹۲ با هدف ارائه خدمات به شهروندان تجهیز و در اختیار پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه قرار می گیرد .
عظیمی افزود : اجرای طرح های راهنمایی و رانندگی،کنترل تخلفات ، رسیدگی به تصادفات و ارائه اموزش به شهروندان از جمله فعالیت های پلیس راهور است و در همین راستا افتتاح این ساختمان به جهت ساماندهی ترافیکی و حضور سریع و آسان پلیس در صحنه های تصادف اهمیت دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=66945

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر