2

نامگذاری یک بوستان در کلانشهر کرج به نام مرحوم جهان پهلوان «روح الله داداشی»

  • کد خبر : 6838
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۰

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، سید علی آقازاده اظهار داشت: روح الله داداشی یکی از افتخار آفرینان عرصه ورزش پهلوانی بود که افتخارآفرینی او از اذهان ورزش دوستان زدوده نخواهد شد. وی افزود: این پهلوان طی چند سال گذشته در مسابقات قوی‌ترین مردان جهان و مردان آهنین ایران افتخاراتی را […]

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، سید علی آقازاده اظهار داشت: روح الله داداشی یکی از افتخار آفرینان عرصه ورزش پهلوانی بود که افتخارآفرینی او از اذهان ورزش دوستان زدوده نخواهد شد.

وی افزود: این پهلوان طی چند سال گذشته در مسابقات قوی‌ترین مردان جهان و مردان آهنین ایران افتخاراتی را برای کشور و استان البرز رقم زد.

این مسئول عنوان کرد: بی شک مرحوم داداشی نه تنها یک قهرمان در عرصه ورزش امروز و فردای این سرزمین بود بلکه در سایر بخش‌ها به ویژه کمک و همکاری با مؤسسات خیریه نیز سرآمد و فعال بود.

آقازاده ادامه داد: این پهلوان با غیرت، پایمردی و تلاشی مجدانه توانست اقتدار، عظمت، افتخار و سربلندی ایران اسلامی را در تاریخ اندیشه‌ها، آرمان‌ها و جوانمردیها ثبت و ضبط کند.

شهردار کلانشهر کرج یادآور شد: به پاس افتخارآفرینی‌های مرحوم «روح الله داداشی»، قوی‌ترین مرد ایران و جهان یک بوستان به نام او در این کلانشهر نامگذاری می‌شود.

این مسئول گفت: گرچه نحوه از دست دادن این قهرمان خوش اخلاق و فروتن بسیار تلخ و ناگوار بود، اما برای زنده نگه داشتن یاد او تصمیم گرفته شد که بوستانی به نام داداشی در کرج نامگذاری شود.

شهردار کرج ضمن ابراز همدردی با خانواده و خویشاوندان مرحوم دادشی، ضایعه از دست دادن او را به عموم مردم به خصوص ورزشکاران و جامعه ورزشی کشور تسلیت گفت.

آقازاده تأکید کرد: هدف از نامگذاری این بوستان به نام این قهرمان پرآوازه به معنی آن است که ما ارزش و قدر قهرمانان و افتخارآفرینان خودمان را می‌دانیم و یاد او برای همیشه در ذهن ما زنده است.

لازم به ذکر است که روح الله داداشی قوی ترین مرد آهنین که چندین قهرمانی در ایران و شرکت در مسابقات جهانی این رشته را در کارنامه خود داشت، طی یک هفته گذشته در منطقه گلشهر کرج توسط سه نفر مورد حمله قرار گرفت و بر اثر شدت جراحات ناشی از چاقو جان خود را از دست داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6838

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر