4

نجات مسافر مترو از مرگ حتمی

  • کد خبر : 6905
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۱

مسافر مترو با تیزهوشی پس از سقوط به چاله حرکت قطار مترو از مرگ حتمی نجات یافت. این گزارش حاکی است، دختر ۳۰ ساله‌ای که مسافر مترو بود بر اثر ازدحام جمعیت در ایستگاه متروی شهرری به داخل چاله حرکت قطار مترو افتاد که خوشبختانه با سرعت عمل وی از این حادثه نجات یافت. جانشین […]

مسافر مترو با تیزهوشی پس از سقوط به چاله حرکت قطار مترو از مرگ حتمی نجات یافت.
این گزارش حاکی است، دختر ۳۰ ساله‌ای که مسافر مترو بود بر اثر ازدحام جمعیت در ایستگاه متروی شهرری به داخل چاله حرکت قطار مترو افتاد که خوشبختانه با سرعت عمل وی از این حادثه نجات یافت.
جانشین پلیس مترو در ارتباط با این حادثه در گفت‌وگو با خبرنگاران عنوان کرد: دختر دانشجوی ۳۰ ساله که بر اثر ازدحام جمعیت به داخل چاله حرکت قطار مترو سقوط کرده بود با سرعت عمل و اعتماد به نفس در بین دو ریل قطار به حالت خوابیده قرار گرفت و با وجود اینکه قطار از روی ریل رد شد آسیبی به وی نرسید و از مرگ حتمی نجات یافت.
رسول جمشیدی گفت: پس از عبور قطار، برق ایستگاه قطع و با تلاش ماموران مترو این دختر دانشجو از چاله حرکت قطار مترو خارج شد.
این دختر دانشجو توسط اورژانس ایستگاه معاینه و پس از آن در حالی که وضعیت رضایت بخشی داشت برای اطمینان بیشتر به بیمارستان هفت تیر منتقل شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=6905

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر