2

مقدم فر:تمام آنچه که نصیب خبرگزاری فارس شده را لطف و فضل الهی می‌دانم.

  • کد خبر : 7031
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرنگار جامعه فارس، حمیدرضا مقدم‌فر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل خبرگزاری فارس که با حضور برخی از چهره‌های رسانه‌ای، فرهنگی و مسئولان کشوری در تالار سوره حوزه هنری ‌برگزار شد، موفقیت‌های کنونی خبرگزاری فارس را “فضل الهی ” دانست و اظهار داشت: بنده نه از بابت تعارف تعبیر فضل الهی را […]

به گزارش خبرنگار جامعه فارس، حمیدرضا مقدم‌فر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل خبرگزاری فارس که با حضور برخی از چهره‌های رسانه‌ای، فرهنگی و مسئولان کشوری در تالار سوره حوزه هنری ‌برگزار شد، موفقیت‌های کنونی خبرگزاری فارس را “فضل الهی ” دانست و اظهار داشت: بنده نه از بابت تعارف تعبیر فضل الهی را به کار می‌برم بلکه با تمام وجود به درگاه الهی شاکرم و تمام آنچه که نصیب خبرگزاری فارس شده را لطف و فضل الهی می‌دانم.

وی ادامه داد: همچنین اینکه خداوند اصحاب خوبی مانند شما را نصیب کرده تا چنین موفقیت‌هایی رقم بخورد نیز از برکات الهی بوده است.

مقدم‌فر با بیان اینکه “خداوند را شاکرم که رفتنم با خجالت همراه نیست ” خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تکلیف بزرگتری بر دوش من نهاده شده و از اینکه در هنگام خداحافظی می‌گویند که عملکردم، عملکرد مناسبی بوده و با آبرو می‌روم، خدا را سپاسگزارم.

مقدم‌فر تمام آنچه که در عرصه‌های مختلف به عنوان موفقیت‌های فارس حاصل شده را مدیون نیروی انسانی این خبرگزاری دانست و تصریح کرد: در عرصه جنگ نرم، نیروی انسانی است که حرف اول و آخر را می‌زند و هر چه موفقیت در فارس حاصل شده به واسطه نیروی انسانی متعهد و متخصص بوده است و بنده تنها جلو دار بودم.

مدیرعامل سابق خبرگزاری فارس ضمن تشکر ویژه از زحمات “مجید قلی‌زاده ” به عنوان قائم‌مقام خبرگزاری فارس از جانبازان انقلاب و نظام ، یادآور شد: در طول این مدت با سایر رسانه‌ها و مطبوعات که در عرصه خبر “رقیب ” هم بودیم اما با هم “رفیق ” نیز بودیم حتی با خبرگزاری‌های غیر همسو اگر از مدیران آنها سؤال کنید، با محبت با هم رفتار می‌کردیم.

وی در ادامه با اشاره به حضور “سید ‌نظام‌الدین موسوی ” به عنوان مدیرعامل جدید خبرگزاری فارس در این خبرگزاری اظهار داشت: ایشان از ابتدا جزء خانواده فارس بوده و از زمانی که من به فارس آمدم، همواره همراه ما بود و هر موفقیتی که داشتیم، وی نیز همراه آن بوده است.

مدیرعامل سابق خبرگزاری فارس، موسوی را مدیری خوش‌فکر، خلاق، با‌سواد و پرتلاش دانست و گفت: در دوران مسئولیتم در فارس، آقای موسوی همواره در طرح‌ها و برنامه‌ریزی‌های مختلف همراه مجموعه خبرگزاری فارس بوده و بسیاری از طرح‌ها و برنامه‌هایی که در این خبرگزاری به اجرا درآمد، طرح آقای موسوی بوده است.

مقدم‌فر با اشاره به عملکرد بسیار موفق سید نظام‌الدین موسوی در مجموعه روزنامه جوان تصریح کرد: البته آقای موسوی اصرار داشت که تنها به عنوان جانشین در خبرگزاری فارس باشد اما بنده مکرر به ایشان گفته بودم که بعد از من باید خود را برای این مسئولیت آماده کند و موسوی در بین اهالی رسانه‌ها، بهترین فرد برای این مسئولیت است و خدا را شاکرم که این اتفاق افتاد.

مدیرعامل سابق خبرگزاری فارس با اشاره به مراسم معارفه خود به عنوان مدیرعامل فارس در سال ۸۶ یادآور شد: بنده در همان مراسم هم گفتم که از الان منتظر “تودیع ” خود هستم و ما در طول سالیان گذشته به طور مکرر تودیع شده‌ایم؛ در آن روز عزیزی گفت که فارس در “اوج ” است و من بعدا در جمع دوستان فارس گفتم که این مسئله را قبول ندارم که فارس در اوج است.

وی افزود: در عین حال که معتقدم فارس رسانه‌ای برتر است اما الان هم می‌گویم که ما در اوج نیستیم بلکه یک نقطه‌ای بودیم، آقای فضائلی فارس را تا یک نقطه‌ای آورد و ما هم چند قدم در دوره مسئولیت خود فارس را به جلو بردیم.

مقدم‌فر در ادامه با خطاب قرار دادن مدیران، خبرنگاران و تمامی نیروهای فارس بخاطر تمام تقصیرها و قصورها از آنان حلالیت طلبید و متذکر شد: اینکه موسوی این مسئولیت را پذیرفته در واقع بار سنگینی به دوشش گذاشته شده است اما عده‌ای برای اینکه وزیر یا نماینده مجلس شوند، دست‌و پا می زنند در حالیکه به عقیده من اینها بی‌خرد هستند چرا که در جمهوری اسلامی پذیرش مسئولیت بار سنگینی است که باید تکلیف شود تا که فردی مسئولیتی را بپذیرد و من از موسوی ممنون هستم که این مسئولیت را در خبرگزاری فارس پذیرفت.

مقدم‌فر در ادامه از خبرگزاری فارس به عنوان قرارگاه جنگ نرم یاد کرد و گفت: قطعا موسوی در مجموعه فارس موفق‌تر از من خواهد بود و هر کمکی که از دستم برآید، دریغ نمی‌کنم و از تمامی شما هم می‌خواهم که موسوی را یاری کنید و خبرگزاری فارس که هم‌اکنون رسانه برتر کشور است باید به رسانه برتر منطقه نیز تبدیل شود.

وی ادامه داد: در مجموعه فارس یک شعار استراتژیک داشتیم و یک آرزوی رسانه‌‌ای که مجموعه فارس به جایگاهی برسد که زمانیکه امام زمان(عج) آمدند ما اولین رسانه‌ای باشیم که خبر ظهور حضرت را اعلام می‌کنیم و موسوی باید فارس را به این نقطه نزدیک کند.

مقدم‌فر با بیان اینکه در مجموعه خبرگزاری فارس نیروهای توانمند و فداکار بسیاری وجود دارند که می‌توانند فارس را به افق‌های بسیار متعالی برسانند، تصریح کرد: با چنین جمعی کارهای بسیار بزرگتری می‌شود انجام داد و امیدوارم فارس بیش از گذشته در خدمت نظام و ولایت باشد و مجددا از همه می‌خواهم که از تقصیرها و قصورهای من بگذرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7031

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر