3

با تعیین رقم ۴۵ میلیارد تومان ، باشگاه پرسپولیس دومین باشگاه گران‌قیمت آسیا می‌شود

  • کد خبر : 7107
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۲۰

مدیرعامل سازمان فرابورس، قیمت ۴۵ میلیارد تومانی را رقمی مناسب برای فروش پرسپولیس می‌داند. به گزارش خبرآنلاین؛ مصطفی امیدقائمی مدیرعامل سازمان فرابورس تعیین قیمت ۴۵ میلیارد تومان برای پرسپولیس و ۴۳ میلیارد تومان برای استقلال را مناسب می‌داند. او می‌گوید: «این رقم را هیات عالی واگذاری تعیین کرده است. آن‌ها این رقم را اعلام کردند. […]

مدیرعامل سازمان فرابورس، قیمت ۴۵ میلیارد تومانی را رقمی مناسب برای فروش پرسپولیس می‌داند.
به گزارش خبرآنلاین؛ مصطفی امیدقائمی مدیرعامل سازمان فرابورس تعیین قیمت ۴۵ میلیارد تومان برای پرسپولیس و ۴۳ میلیارد تومان برای استقلال را مناسب می‌داند. او می‌گوید: «این رقم را هیات عالی واگذاری تعیین کرده است. آن‌ها این رقم را اعلام کردند. البته وقتی راه‌آهن را ۱۰ میلیارد تومان خریدند، به نظرم رقم ۴۵ میلیارد تومان برای پرسپولیس، رقم زیادی نیست.»
او در مورد این‌که آیا تا به حال کسی خواستار خریداری استقلال یا پرسپولیس شده است یا نه می‌گوید: «این ارقام را تازه اعلام کرده‌ایم. از امروز به بعد تازه خریداران می‌آیند. تا حالا که پیشنهاد خاصی نشده. معمولا در چنین واگذاری‌هایی، همه چیز در روز معامله مشخص می‌شود. فعلا که با ما تماس نگرفته‌اند.»
سازمان فرابورس با تعیین رقم ۴۵ میلیارد تومان برای پرسپولیس، این باشگاه را رسما دومین باشگاه گران‌قیمت آسیا کرد. اگر کسی پیدا شود که پرسپولیس را ۴۵ میلیارد تومان بخرد، این باشگاه دومین باشگاه گران‌قیمت آسیا می‌شود چراکه در کل آسیا تنها الهلال عربستان است که با قیمت ۶۰ میلیون دلار، بالاتر از پرسپولیس قرار دارد. امیدقائمی در این مورد می‌گوید: «این بستگی دارد که خریدار از برند باشگاه چگونه استفاده کند. کسی که برند باشگاه را می‌خرد می‌تواند حتی بانکی با این نام تاسیس کند که این خودش سود زیادی دارد.»
مدیرعامل سازمان فرابورس در پایان گفت‌وگویش با خبرآنلاین، در مورد تاریخ واگذاری این دو باشگاه نیز می‌گوید: «تاریخ واگذاری استقلال و پرسپولیس هنوز مشخص نشده است. هیات عالی واگذاری در مورد این موضوع تصمیم‌گیری خواهد کرد و ما تاریخی که تعیین می‌شود را اعلام می‌کنیم.»

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7107

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر