1

واقعیتی جالب درباره سرمربی تراکتورسازی

  • کد خبر : 71211
  • ۰۷ فروردین ۱۳۹۲ - ۹:۱۶

«من را کی روش به تراکتورسازی تحمیل نکرد.» این اظهارنظر تونی اولیویرا در اواسط تابستان ۹۱ در پاسخ به پرسش خبرنگاران بود که اصرار داشتند او اعتراف کند با نفوذ سرمربی پرتغالی تیم ملی راهی تبریز شده است.

چند روز پس از آن، اما محمد حسین جعفری، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مصاحبه ای تایید کرد که کی روش در حضور تونی در تراکتور صاحب نقش بوده است.
اما چه تونی بپذیرد که کی روش در حضورش در ایران نقش داشته و چه نپذیرد، یک نکته مهم در ارتباط میان این دو وجود دارد. رابطه ای که جدا از دوستی، ارتباط کاری را هم شامل شده است.
تونی که سابقه سرمربیگری در تیم های بنفیکا، بوردو و سویا را در کارنامه خود دارد، در سال ۱۹۹۹ و در حالیکه هدایت این تیم های مطرح اروپا را به عنوان نفر اول پذیرفته بود، دستیار کارلوس کی روش در تیم ملی امارات شد. مساله ای که به دلیل علاقه شدید او به سرمربی تیم ملی ایران اتفاق افتاد.
تونی با نام کامل آنتونیو خوزه کنسیسائو اولیویرا پس از جدایی کی روش از تیم ملی امارات، به راه قبلی اش در رده سرمربی برگشت و از آن روز دوباره نفر اول نیمکت تیم هایش شد. او پس از آن بلافاصله دوباره سرمربیگری بنفیکا را دوباره پذیرفت.

اوج نیوز

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=71211

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر