2

دستگیری قاتل سریالی زنان در نوشهر/ انهدام باند اغفال دختران در تهران

  • کد خبر : 7344
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۶

انهدام باند اغفال دختران در تهران، دستگیری قاتل سریالی زنان در نوشهر، تجاوز ۶ مرد به یک زن در ملارد کرج،حضور رئیس پلیس کشور در مجلس و تداوم اجرای طرح امنیت اخلاقی از مهمترین رویدادهای این هفته حوزه پلیس و انتظامی بود. به گزارش خبرنگار مهر، در نخستین روزهای هفته جاری خبری در خصوص دستگیری […]

انهدام باند اغفال دختران در تهران، دستگیری قاتل سریالی زنان در نوشهر، تجاوز ۶ مرد به یک زن در ملارد کرج،حضور رئیس پلیس کشور در مجلس و تداوم اجرای طرح امنیت اخلاقی از مهمترین رویدادهای این هفته حوزه پلیس و انتظامی بود.

به گزارش خبرنگار مهر، در نخستین روزهای هفته جاری خبری در خصوص دستگیری قاتل سریالی زنان در نوشهر منتشر شد. اگرچه این قاتل چندی قبل دستگیر شده بود اما اطلاع رسانی های انجام شده موجب مراجعه فرد دیگری به اداره آگاهی و شکایت از قاتل سریالی زنان شد.
مسعود – قاتل- متهم است ۴ زن را برای سرقت به محل خلوتی کشانده و پس از سرقت طلاجات آنها را به قتل رسانده است. ماموران پلیس آگاهی نوشهر طی یک عملیات ویژه موفق شدند قاتل را در یک عملیات ویژه شناسایی و به همراه همسرش دستگیر کنند.
متهم۲۷ ساله با انتقال به اداره اگاهی ضمن اعتراف به قتل در بازجویی ها مدعی شد: پس از آزادی از زندان با زنان ارتباط برقرار کرده و پس از فریبشان آنها را به محلی خلوت کشانده و پس از قتل اموال با ارزششان را سرقت می کردم.

انهدام باند اغفال دختران در آتلیه ها

در این هفته ماموران پلیس اماکن تهران در یک عملیات ویژه اقدام به بازرسی از آتلیه ها و آرایشگاه های مردانه کردند. در این عملیات که در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی اجرا شد ۷۰ اتلیه غیرمجاز پلمپ و با آنها برخورد شد. سردار ساجدی نیا رئیس پلیس تهران در این باره گقت: از این آتلیه ها عکس های مستهجن و کاتولوگ های غیر مجاز کشف شد. ضمن اینکه باند معرفی دختران نمونه به خارج کشور در این اتلیه ها منهدم شد.

وی ادامه داد: این افراد با عکس گرفتن از دختران جوان آنها را به خارج از کشور معرفی کرده و از آنها اخاذی و سوء استفاده می کنند.

تجاوز ۶ شرور به یک زن

۳۱ تیرماه امسال راننده ای هنگام عبور از جاده ملارد با جسد نیمه جان زن جوانی روبرو شد. با انتقال این زن به بیمارستان تلاش پلیس برای روشن شدن موضوع آغاز شد. در برسی های اولیه مشخص شد زن جوان ساعتی قبل در دام راننده شیطان صفت گرفتار شده و پس از آن ۵ همدست متهم به وی تجاوز کرده و اموال مریم را به سرقت برده اند. با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله ماموران کار شناسایی متهمان را آغاز کردند. در ادامه ماموران با چهره نگاری و شناسایی متهمان موفق شدند با کمک شاکی متهمان را شناسایی و دستگیر کنند. هم اکنون تحقیقات از متهمان ادامه دارد.

حضور رئیس پلیس کشور در مجلس

در هفته جاری رئیس پلیس کشور برای پاسخگویی به نمایندگان درباره وقوع جرایم خشن در مجلس حضور یافت. سردار احمدی مقدم در این جلسه با انتقاد از هجمه وارده به نیروی انتظامی از بهبود وضعیت امنیت در کشور خبر داد. وی همچنین با اشاره به کاهش جرایم خشن در کشور از بهبود رفتار حرفه ای ماموران و کاهش زمان کشف جرم سخن گفت.

کنترل خیابان ها از افطار تا سحر

اگرچه با نزدیک شدن ماه مبارک رمضان جرایم در کشور کاهش می یابد اما همزمان با نزدیک شدن به زمان افطار تصادفات به علت کاهش آستانه تحمل رانندگان افزایش می یابد. در این ماه پلیس با استقرار ویژه ماموران راهور در خیابان ها از راهبندان های طولانی و ترافیک جلوگیری می کنند. سرهنگ محسن مهرآیی رئیس پلیس ترافیک شهری کشور در این رابطه از کنترل خیابان ها از افطار تا سحر خبر داد.

تداوم اجرای طرح امنیت اخلاقی
طرح امنیت اخلاقی اگرچه همزمان با تابستان در ۳سه استان کشور آغاز شد اما طی ماههای اخیر اجرای این طرح به ۱۶ استان کشور گسترش یافت. بنا به گفته سردار رادان جانشین فرمانده نیروی انتظامی این طرح به صورت مداوم در کشور اجرا شده و با هنجارشکنان به صورت قاطع برخورد می شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7344

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر