2

خسارت ۲۲۰ میلیارد تومانی به مناطق زلزله‌زده دشتی

  • کد خبر : 75059
  • ۲۶ فروردین ۱۳۹۲ - ۸:۰۰

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: بر اساس آخرین برآورد صورت گرفته، ۲۲۰ میلیارد تومان به مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی خسارت وارد شده است.

 

خبرگزاری فارس: خسارت 220 میلیارد تومانی به مناطق زلزله‌زده دشتی

شاپور رستمی گفت: کار خدمات‌رسانی در حد پتو، چادر و زیرانداز در تمام نقاط زلزله‌زده شهری و روستایی شب گذشته به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: از امروز در بحث مواد غذایی، آذوقه و آب سعی و تلاش ما این است تا این نیازمندی‌ها را در منطقه تامین کنیم.

رستمی اضافه کرد: توزیع مواد غذایی در این مناطق فقط بر عهده جمعیت هلال احمر است و با توجه به هماهنگی‌هایی که به عمل آمده، با نظارت دانشگاه علوم پزشکی صورت می‌گیرد و توزیع موادغذایی و تامین آب شرب، این دو بخش در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کار پاکسازی در مدارس و ادارات دولتی در حال انجام است، گفت: در بحث پاکسازی معابر، پیاده‌روها و اماکن دولتی که از روز گذشته آغاز شده، تلاش ما این است تا تمام اماکن دولتی را در این منطقه پاکسازی کنیم و مکانی توسط محیط زیست در نظر گرفته شده تا آنها را در این مکان تخلیه کنند.

رستمی یادآور شد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که مسئولیت بازسازی مناطق زلزله‌زده را برعهده دارد با استفاده از امکانات دولتی خود سعی می‌کنند که به مرور زمان کار آواربرداری را شروع کنند و در کوتاهترین زمان و پس از آواربرداری کار ساخت را شروع خواهند کرد.

وی با اشاره به میزان خسارت‌هایی که تا‌کنون اعلام شده است، گفت: مبلغ  ۲۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در بحث تاسیسات زیربنایی مانند آب، برق، گاز و … خسارت وارد شده است.

رستمی خاطرنشان کرد: چهار هزار و ۷۰۰ واحد از اماکن شهری و روستایی از ۳۰ تا ۱۰۰ درصد تخریب شده‌اند که در این بخش معادل ۱۲۴ میلیارد تومان خسارت وارد شده است.

معاون عمرانی استانداری بوشهر افزود: در بحث اماکن عمومی که شامل مسجد، مدارس، ادارات و نهادها و… می‌شود، مبلغ ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خسارت داشته‌ایم.

وی اضافه کرد: خسارت‌هایی که به وسایل منازل مردم وارد شده، مبلغ ۲۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

رستمی گفت: به بخش کشاورزی که عمده آنها در بحث دام است، مبلغ ۳۰ میلیارد تومان خسارت وارد شده است.

معاون عمرانی استانداری بوشهر گفت: در مجموع برآوردی که تا امروز انجام شده، مبلغ ۲۲۰ میلیارد تومان به مناطق زلزله‌زده شهرستان دشتی خسارت وارد شده است.

منبع فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=75059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر