2

صحبت‌های کرانچار پس از باخت به داماش

  • کد خبر : 76065
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۷:۵۰

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: شانس کمی برای قهرمانی داریم اما با این حال دست از تلاش بر نخواهیم داشت.

 

 زلاتکو کرانچار پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل داماش گیلان اظهار داشت: از بازیکنانم راضی‌ام اما از نتیجه رضایت ندارم. می‌توانستیم با پیروزی در دیدار مقابل داماش در کورس قهرمانی لیگ برتر باقی بمانیم. متاسفانه اشتباهات زیادی مرتکب شدیم و داماش از آنها استفاده کرد و توانست با نتیجه‌ای خوب بازی را به پایان ببرد.

وی به بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم داماش تبریک گفت و افزود: نباید از این واقعیت دور شویم که در یک ماه گذشته بازی‌های سختی را انجام دادیم. ما ۲ بازی برابر الاهلی عربستان و استقلال انجام دادیم و فشار زیادی روی تیم‌مان بود. در این مدت تقریبا هر ۳ روز یکبار ما بازی کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به اشتباه حاج‌صفی و پنالتی که نصیب تیم داماش شد، گفت: حاج‌صفی یک اشتباه بچه‌گانه انجام داد و نمی‌دانم چرا مرتکب هند پنالتی شد. البته این واقعیت را قبول دارم که گاهی بازیکنان در ارزیابی مسیر توپ اشتباه می‌کند و تمرکز لازم را ندارد. من حاج‌صفی را مقصر این شکست نمی‌دانم اما متوجه نشدم چرا به تیم داماش یک پنالتی داد.

کرانچار درخصوص اینکه آیا بین او و حاج‌صفی در رختکن درگیری ایجاد شده است، اظهار داشت: درگیری بین ما به وجود نیامد اما از اینکه پنالتی داد و روی گل دوم هم اشتباه کرد، ناراضی‌ام.

وی همچنین خاطر نشان کرد: باید قبول کنیم که فشار زیادی روی تیم ما وجود دارد و شانس کمی برای قهرمانی داریم. با این وجود دست از تلاش برای رسیدن به قهرمانی بر نمی‌داریم.

تسنیم
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=76065

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر