4

حضور معاون کرباسچی و احمدی‌نژاد برای ثبت‌نام

  • کد خبر : 76270
  • ۳۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۲

ششمین روز از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حاشیه‌هایی همراه بود که خواندن آنها خالی از لطف نیست.

خبرگزاری فارس: حضور معاون کرباسچی و احمدی‌نژاد برای ثبت‌نام/قالیباف اهل تغییر است

مستقر در فرمانداری تهران در ششمین روز از مهلت ثبت‌نام شوراهای اسلامی شهر و روستا شخصیت‌های سیاسی،ورزشی و هنری در فرمانداری تهران حاضر شدند و آمادگی خود را برای حضوری ۴ ساله در ساختمان بهشت اعلام کردند.

*«محسن هاشمی» «مهدی صیامی» « فاطمه راکعی» «امین زندگانی» و «بهنام ابوالقاسم‌پور» از چهره‌هایی بودند که امروز در فرمانداری تهران برای ثبت‌نام حضور یافتند.

*یکی از کسانیکه برای ثبت‌نام به فرمانداری تهران آمده بود، به خبرنگار فارس گفت که ۳۷ سال سابقه حضور در شهرداری را دارد و با افرادی همچون کرباسچی و احمدی‌نژاد کار کرده است؛ وی اشاره کرد قبل از انقلاب در شهرداری اصفهان بوده است.

*محسن هاشمی نیز در حاشیه ثبت‌نام خود به خبرنگاران گفت: پدرم باید درباره حضورش تصمیم بگیرد و در ۱۵ روز آینده نتیجه نهایی را اعلام خواهد کرد.

*مجید نصیرپور نماینده اصلاح‌طلب مجلس هشتم نیز درباره حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر خاتمی نیاید اصلاح‌طلبان با وجود کاندیدای دوم شکست می‌خورند ،حتی اگر از فردی مانند روحانی حمایت کنند.

*الهه رضایی مجری برنامه های کودک و نوجوان و زهره میرسپاسی مجری اخبار نیز از دیگر کاندیداهای شورای شهر بودند.

*نجف محمودی مدیر مسوول افق نیوز نیز از دیگر کاندیداهای انتخابات شورای شهر و روستا بود.

 

* عبدالحسین مختاباد نیز از دیگر نامزدهای انتخابات شووراهای اسلامی شهر و روستا بود که برای ثبت نام به فرمانداری آمد؛ عباس جدیدی از ورزشکاران با سابقه نیز به فرمانداری تهران مراجعه کرد.

*از حاشیه‌های جالب امروز ثبت‌نام‌ها، حضور جواد نکونام و حمید استیلی در کنار بهنام ابوالقاسم‌پور بود که حمید استیلی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس گفت: ما برای ثبت‌نام نیامده‌ایم بلکه تنها آقای ابوالقاسم‌پور را همراهی می کنیم.

*سیدمناف هاشمی معاون شهرداری تهران نیز همراه با محمد دامادی نماینده مجلس شورای اسلامی به فرمانداری تهران آمد و گفت که احساس کردم با تجربه ۲۰ ساله در حوزه مدیریت شهری می‌توانم در این راستا فعالیت کنم.

*وی همچنین گفت با هماهنگی آقای قالیباف آمده‌ام و در پاسخ به سوالی درباره کاندیداتوری قالیباف گفت: قالیباف نشان داده که اهل تغییر است.

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=76270

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر