3

مجلس با رای بالا هر چهار نفر را برای تصدی وزارتخانه‌های جدید بر می‌گزینند.

  • کد خبر : 7863
  • ۱۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۹

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در حاشیه بازدید از محور مواصلاتی پاتاوه به دهدشت در جمع خبرنگاران با اشاره به نظر مثبت نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور به مجلس اظهار داشت: ارزیابی کلی ما این است که نمایندگان با توجه به سوابق روشن این افراد و از همه مهم‌تر درجه بالای ولایت‌پذیری […]

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در حاشیه بازدید از محور مواصلاتی پاتاوه به دهدشت در جمع خبرنگاران با اشاره به نظر مثبت نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور به مجلس اظهار داشت: ارزیابی کلی ما این است که نمایندگان با توجه به سوابق روشن این افراد و از همه مهم‌تر درجه بالای ولایت‌پذیری آنها، با رای بالا هر چهار نفر را برای تصدی وزارتخانه‌های جدید بر می‌گزینند.
عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی، بالاترین میزان رای را متعلق به رستم قاسمی برای تصدی وزارت نفت تخمین زد و گفت: سپاهی بودن این نیروی انقلابی و هجمه‌ای که طی چند روز اخیر از سوی رسانه‌های استکباری و ته‌مانده‌های داخلی آنها بر وی وارد شده، مجلس را برای رای اعتماد بالا به قاسمی مصمم‌تر کرده است.
وی در پاسخ به این سؤال که جریان انحرافی تا چه میزان بر وزرای پیشنهادی و عملکرد آنها در آینده تاثیرگزار خواهد بود، تصریح کرد: این احساس میان نمایندگان مجلس وجود ندارد که جریان انحرافی اشرافی بر وزرای پیشنهادی داشته باشد چرا که همه این افراد اصولگرا و از نیروهای ارزشی بوده و اصولا فردی همچون رستم قاسمی با شروط خاصی وارد این عرصه شده و رئیس‌جمهور نیز تمام شروط وی را پذیرفته است.
این نماینده اصولگرای عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از شروط قاسمی برای پذیرش این مسئولیت مهم و حساس، تغییرات اساسی در راس هرم وزارت نفت و معاونین آن بوده که مبارزه با رانت‌خواری نیز به حتم سرلوحه کارهای وی قرار می‌گیرد.
بزرگواری به فلسفه شکل‌گیری جبهه پایداری انقلاب اسلامی اشاره کرد و عنوان داشت: افراد حاضر در این مجموعه افراد به معنای واقعی کلمه اصولگرا هستند که بعد از شکل‌گیری جریان انحرافی در بدنه دولت به فکر ایجاد چنین تشکلی افتادند.
وی حمایت معنوی بزرگانی همچون آیت‌الله مصباح و آیت‌الله خوشوقت از این مجموعه را غنیمتی بزرگ دانست و افزود: غالب کسانی که در این تشکل حضور دارند در هر دو دوره نهم و دهم از احمدی‌نژاد دفاع کرده و آن‌هایی که از بدنه دولت به این مجموعه پیوسته‌اند نیز کسانی بوده که راه خود را از مسیر جریان انحرافی جدا کرده و مورد غضب این جریان منحرف قرار گرفته‌اند.
این عضو فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی کارکرد جبهه پایداری را حزبی ندانست و گفت: این مجموعه که همه دغدغه افراد درون آن حمایت از ارزش‌ها و دفاع از کیان ولایت بوده، فراتر از اندیشه‌های بسته حزبی می‌اندیشند و در چارچوب منشور اصولگرایی حرکت می‌کنند.
نماینده شهرستان‌های بهمئی، چرام و کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعضای این تشکل برای راهکار وحدت‌آفرین ۸+۷ احترام قائل بوده و در مسیر اتحاد حداکثری جریان اصولگرایی حرکت می‌کنند، ابراز داشت: با تمام احترامی که برای بزرگان اصولگرایی قائل هستیم، تقاضا داریم که حداقل سه نفر از اعضای این مجموعه در چنین راهکاری به عنوان عضو حضور داشته باشند.
بزرگواری به موضع‌گیری در رابطه با شکل‌گیری این تشکل از سوی برخی افرادی که نام خود را اصولگرا گذاشته ولی با جریان فتنه دوستی و پیوند عمیق دارند نیز اشاره کرد و گفت: سخن گفتن از چنین افرادی که عقل سیاسی درست و حسابی نداشته و سخن صبح و ظهرشان یکی نیست ضرورتی نداشته ولی باید بدانند که در این مدت پس از بروز فتنه ۸۸ مورد مضحکه و آلت دست استکبار جهانی و ته مانده‌های فاسد داخلی قرار گرفته‌اند.فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=7863

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر