6

قتل با ضربات سنگ، پایان رابطه نامشروع مردجوان

  • کد خبر : 80401
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۳

کارآگاهان پلیس آگاهی یزد مرد جوانی که با ضربات سنگ، پسری را که با خواهرش در ارتباط بود، به قتل رساند، دستگیر کردند

در نوزدهم فروردین سال‌جاری مرد میانسالی با حضور در پلیس‌آگاهی یزد عنوان داشت که برادرزن ۲۰ ساله‌اش به نام «اسماعیل» برای خرید از منزل خارج شده، اما تاکنون و پس از گذشت دو روز بازنگشته است.

با ثبت اظهارات این مرد، تحقیقات کارآگاهان برای یافتن سرنخی از سرنوشت این پسر ۲۰ساله آغاز شد و آنان در بررسی‌های اولیه دریافتند که این فرد به حسن رفتار شهره و مشکل خاصی نیز با فردی ندارد.

در حالی که تحقیقات کارآگاهان برای یافتن سرنوشت «اسماعیل» ادامه داشت، آنان در بررسی‌ها دریافتند که «اسماعیل» در لحظات آخر با دو برادربه نام‌های «نجیب‌الله» و «حسین» دیده شده است که با کشف این سرنخ، شناسایی هویت دقیق این دو در دستور کار قرار گرفت و آنها با کسب دستور قاضی پرونده، راهی محل سکونت این دو برادرشدند که در بررسی‌ها مشخص شد که «نجیب‌الله» و «حسین» از محل متواری شده‌اند.

با فرار این دو، ظن کارآگاهان مبنی بر این که آنان از راز قتل «اسماعیل» اطلاع دادند، قوت گرفت و شناسایی محل اختفای آنها در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت که سرانجام «نجیب‌الله» در مخفی‌گاهش شناسایی و در عملیاتی دستگیر شد.

با انتقال این فرد به پلیس آگاهی، وی در مواجهه با مستندات و ادله جرم، لب به اعتراف گشود و عنوان کرد که متوجه رابطه نامشروع «اسماعیل» با خواهرش شده و پس از طرح این موضوع با «حسین»، تصمیم به قتل وی گرفته‌اند.

نجیب‌الله در اعترافات خود عنوان کرد که شب حادثه مقتول را با موتورسیکلت به اطراف روستاهای «دربید» کشانده و با ضربات سنگ به سر «اسماعیل»، وی را به قتل و جسدش را در همان بیابان رها کرده است. با ثبت اعترافات وی، کارآگاهان برای یافتن جسد «اسماعیل» راهی محل اعلامی شدند که جسد «اسماعیل» در حالی که غرق در خون بود و قسمتی از آرنج آن توسط حیوانات خورده شده بود، کشف شد که جسد برای تعیین علت تامه مرگ، به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

به گزارش ایسنا، متهم به قتل به همراه پرونده متشکله و دستگیری دیگر متهم این پرونده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=80401

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر