1

بنده اکنون اصلاح‌طلب آواره هستم

  • کد خبر : 81371
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۴

یک داوطلب کاندیداتوری انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با بیان اینکه بنیده یک اصلاح‌طلب آواره هستم گفت: باید هرکس که در انتخابات شرکت می‌کند به قانون و نتیجه‌ای که توسط دستگاه‌های مجری اعلام می‌شود پایبند باشد.

خبرگزاری فارس: اصغر زاده: اصلاح‌طلب آواره هستم

ابراهیم اصغر زاده پیش از ظهر امروز پس از ثبت نام برای انتخابات یازدهیمن دوره ریاست جمهوری در نشست خبری خود در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه سمت فعلی شما چیست اظهار داشت: بنده اکنون اصلاح‌طلب آواره هستم، متاسفانه رفتار دولت کنونی به گونه‌ای است که سطح فعالیت‌های اجرایی در کشور فوق‌العاده تنزل یافته و بی‌نظمی به حد اعلا رسیده است.

وی تصریح کرد: نقدینگی از زمان احمد شاه تا انتهای دولت خاتمی ۷۰ هزار میلیارد تومان بود اما الان ۴۷۰ هزار میلیارد تومان شده است.

اصغر زاده با بیان اینکه اگر خاتمی و هاشمی تا آخرین لحظه به این کاروان پیوندند در کنار آنها و در خدمت آنها هستم اما اگر آنها نیایند و اجماعی هم صورت نگیرد، تا آخر می‌مانم.

افق نیوز / فارس:وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اصلاح طلبان در سال ۸۸ اردوکشی خیابانی به راه انداختند، چه تضمینی وجود دارد که شما بعد از اینکه رای نیاوردید این اقدام را انجام ندهید تصریح کرد: باید هرکس که در انتخابات شرکت می‌کند به قانون و نتیجه‌ای که توسط دستگاه‌های مجری اعلام می‌شود پایبند باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=81371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر