1

استعفای دسته جمعی نیروهای پلیس یکی از شهرهای مکزیک

  • کد خبر : 8146
  • ۱۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۴

نیروهای پلیس آسنسیون، یکی از شهرهای مکزیک، در اقدامی عجیب به صورت دسته جمعی استعفا کردند. به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی، بحران قاچاق مواد مخدر و فعالیت گسترده گروه های قاچاق در مکزیک همچنان چالشی جدی برای این کشور امریکای لاتین به شمار رود. در همین راستا، همه […]

نیروهای پلیس آسنسیون، یکی از شهرهای مکزیک، در اقدامی عجیب به صورت دسته جمعی استعفا کردند.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی، بحران قاچاق مواد مخدر و فعالیت گسترده گروه های قاچاق در مکزیک همچنان چالشی جدی برای این کشور امریکای لاتین به شمار رود.

در همین راستا، همه نیروهای پلیس یکی از شهرهای مکزیک با تحویل دادن سلاح و لباس فرم، از کار خود استعفا کردند؛ آنها اعلام کردند از گروه های قاچاق مواد مخدر می ترسند و امنیت جانی ندارند.

پس از استعفای دسته جمعی نیروهای پلیس شهر آسنسیون، نیروهای نظامی ارتش در حال گشت زنی در این شهر هستند تا امنیت این منطقه تامین شود. آسنسیون (Ascencion) در کانون فعالیت قاچاقچیان مکزیک قرار دارد. درگیری های مرتبط با قاچاق مواد مخدر در این شهر، در سالهای پیش هزاران نفر را قربانی کرده است. در گذشته نیز، یک مرتبه همه نیروهای پلیس این شهر از کار خودشان کناره گیری کرده بودند. حملات گسترده به نیروهای پلیس این شهر، آنها را به شدت دچار وحشت کرده است.

در چند روز گذشته دو نفر از افسران پلیس این شهر بدست گروه های قاچاق مواد مخدر کشته شدند؛ مردم این شهر از ناتوانی پلیس در تامین امنیت این شهر به ستوه امده اند؛ آسنسیون یکی از خطرناکترین شهرهای مکزیک به شمار می رود زیرا قاچاقچیان در این شهر، فعالیت گسترده ای دارند.

در پنج سال گذشته بیش از ۳۵ هزار نفر در مکزیک بخاطر درگیری های مرتبط با قاچاق مواد مخدر کشته شده اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر