2

افزودن نامی جدید به لیست مربیان دلخواه از طرف وزنه برداران معترض

  • کد خبر : 81492
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۷:۳۶

شنیده ها حاکی از آن است که وزنه برداران معترض پیشنهادهایی مبنی بر حضور یک گزینه جدید مربیگری به رضازاده ارائه دادند که وی یکی از قهرمانان وزنه برداری است.

 

مدتی است میان ملی پوشان المپیکی وزنه برداری ایران، از جمله قوی ترین مرد جهان با سرمربی این تیم درگیری شدیدی به وجود آمده و این رشته هم به حاشیه های زیادی کشیده شده است.

بر اساس این گزارش: مسئولان وزنه برداری از جمع کردن حاشیه های این فدراسیون عاجز مانده اند و کار به دعوای لفظی شدید بین قهرمان المپیکی و سرمربی تیم ملی ختم شد.

گفتنی است: قهرمانان المپیکی از حسین رضازاده خواستار یک مربی دیگر شدند تا بتوانند در مکان دیگری به غیر از سالن وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی تمرینات خود را ادامه دهند ولی با مخالفت شدید رئیس فدراسیون وزنه برداری مواجه شدند به دلیل آنکه فدراسیون بودجه ای ندارد که برای ملی پوشان ۲ مربی اختصاصی لحاظ کند.

خبرها حاکی از آن است: ۵ ملی پوش ناراضی المپیکی پیشنهاد مربی دلخواه خود را به رضازاده ارائه دادند در پیشنهاد آنها نامی از ملی پوش و قهرمانان سابق وزنه برداری به چشم می خورد پیش از این نام حسین توکلی مطرح شده بود و گزینه جدیدتر یکی از قهرمانان و ملی پوشان سابق وزنه برداری می باشد که تا به امروز هیچ گونه تأئیده ای صورت نگرفته است.

شایان ذکر است: قهرمانان المپیکی این روزها در سالنی واقع در مجموعه ورزشی آزادی به تمرین مشغولند و وساطت برخی از مسئولین و چهره های مطرح ورزشی برای پایان این درگیریها نیز سودی نداشت و همچنان مشکل این معترض ها ادامه دارد و معلوم نیست آتش این اعتراض ها کی خاموش خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=81492

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر