4

پیروزی یک طرفه تیم ملی کشتی ایران مقابل آمریکا در نبرد تاریخی نیویورک

  • کد خبر : 82593
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۸:۰۲

تیم ملی کشتی آزاد ایران در دیداری نمادین برای حفظ کشتی در المپیک، شکست سنگینی را به آمریکا تحمیل کرد.

 

“نبرد روی ریل” عنوانی نمادین برای مصاف تاریخی سه جانبه تیمهای ملی کشتی ایران، آمریکا و روسیه در نیویورک است که در اولین مسابقه نمادین برای حفظ کشتی در المپیک، تیم ملی ایران موفق شد آمریکا را در خاکش مقتدرانه با نتیجه ۶ بر یک شکست دهد.

 

در این مبارزه که در ایستگاه قظار تاریخی گرند سنترال نیویورک برگزار شد، در وزن ۵۵ کیلوگرم حسن رحیمی در سه تایم (۰-۱، ۱-۰ و ۵-۱) مقابل اوبه بلانک به پیروزی رسید.

در وزن ۶۰ کیلوگرم هم مسعود اسماعیل پور مقابل ریس هامفری به راحتی به برتری ۷ بر صفر (۱-۰ و ۶-۰) رسید. اسماعیل پور در حالی این برد را رقم زد که فدراسیون کشتی اعلام کرده بود وی به دلیل بیماری این دیدار را از دست می دهد.

در وزن ۶۶ کیلوگرم نیز مهدی تقوی سومین شکست را در نیویورک به آمریکایی ها تحمیل کرد. او موفق شد کلن راسل را ۵ بر یک (۳-۱ و ۲-۰) مغلوب سازد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم میزبان صاحب اولین برد خود شد و حسن طهماسبی برابر کایل دیک تن به شکست ۳ بر صفر(۲-۰ کلینچ و ۱-۰ کلینچ) داد.

در وزن ۸۴ کیلوگرم احسان لشگری پیروزی تیم ملی ایران مقابل آمریکا را قطعی کرد. لشگری ۲ بر صفر کیت گیوین را برد تا ایران در خاک آمریکا این تیم را شکست دهد.

در وزن ۹۶ کیلوگرم حامد تاتاری موفق شد ۴ بر یک (۳-۱ و ۱-۰) دی جی برگمن را مغلوب سازد و در وزن ۱۲۰ کیلوگرم کمیل قاسمی ششمین برد ایران را مقابل آمریکا بدست آورد. قاسمی موفق شد ترول دلاگنف را در دو تایم (۱-۱ و ۱-۰) مغلوب کند.

ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=82593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر