1

بین من و دایی هیچ شرط و شروطی وجود ندارد

  • کد خبر : 83792
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۷

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: باید این را اعلام کنم که من قبل از اینکه با مسئولان راه‌آهن صحبتی داشته باشم با دایی حرفی نزدم.

 محمد رویانیان در گفت‌وگویی در خصوص وضعیت علی دایی و شایعاتی پیرامون او اظهار داشت: ابتدا باید این را اعلام کنم که من قبل از اینکه با مسئولان راه‌آهن صحبتی داشته باشم با دایی حرفی نزدم. ابتدا نژادفلاح عضو هیئت مدیره صحبت‌هایی را با زنجانی داشت و سپس خودم با ایشان حرف زدم و اجازه گفت‌وگو با دایی را گرفتم.
وی افزود: بعد به دایی زنگ زدم و در خصوص این قرارداد با او صحبت کردم. بین من و دایی هیچ شرط و شروطی وجود ندارد.
رویانیان ادامه داد: دایی اسطوره باشگاه پرسپولیس است و آقای گل جهان و وقتی کارنامه او را نگاه می‌کنیم باید از آن لذت ببریم و او را برای پرسپولیس به خدمت بگیریم. این وظیفه من است که بتوانم خواسته‌های هواداران را برآورده کنم.
وی افزود: این را بدانید برای من که همیشه سعی می‌کنم حرفه‌ای عمل کنم، دایی،‌ گل‌محمدی و‌ ابراهیم‌زاده بزرگ و یا مایلی‌کهن که بزرگ همه پرسپولیسی‌ها است، فرقی ندارد و من همه را یک جور نگاه می‌کنم. البته باید در انتخابم همیشه دقت کنم.
وی در خصوص برخی اظهارات مبنی بر شروط دایی و قراردادش گفت: اصلا اینطور نیست، مطمئن باشید قرارداد من و دایی حرفه‌ای است و زیرمیزی و مسائل ناخواسته و عجیب و غریب در آن وجود ندارد. من با هیچکس در پرسپولیس زیرمیزی نداشتم و همیشه سعی کردم به این تیم به چشم حرفه‌ای نگاه کنم. باز هم این را تکرار می‌کنم. مسئولان راه‌آهن هم بدانند نژادفلاح و من اول استعلام گرفتیم و بعد با دایی صحبت کردیم و غیر از این مسئله دیگری در بین نبود.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سؤالی که امروز آیا با مسئولان راه‌آهن دیداری داشتید یا خیر،‌ گفت: امروز به دیدار مدیر شرکت راه‌آهن رفتم. علیرغم اینکه با یکی از سران کشور جلسه داشت اما من را خیلی تحویل گرفت و حتی از او نامه‌ای هم گرفتم. البته ایشان گفت باید با دایی هم صحبت کنیم تا او برداشت این را نداشته باشد که ما او را نمی‌خواهیم. به همین دلیل من موافقت دایی را هم گرفتم.
وی افزود: متاسفانه رئیسی‌کیا مدیرعامل باشگاه خوب از شرایط استفاده می‌کند و سنگ می‌اندازد اما شاید اگر زیاد سوءاستفاده کند دچار مشکلاتی شود.
وی در پایان در پاسخ به سؤالی که دایی اعلام کرده اگر من بیایم شیرینی سرپرست باشگاه نباید باشد، گفت: ‌اصلا بحث سرپرستی و بحث شیرینی مطرح نشده و ایشان هیچ حرفی درباره این موضوع نزده است. پس بهتر است گمانه‌زنی هم نشود.
فارس
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=83792

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر