3

سررشته داری: آقای مایلی کهن! قاضی هستید که حکم صادر میکنید؟

  • کد خبر : 8423
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۵

سررشته داری: آقای مایلی کهن! قاضی هستید که حکم صادر میکنید؟ به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، در پی صحبتهای اخیر محمد مایلی کهن مدیر محترم فنی تیم فوتبال پیروزی در مورد بحث تبانی در فینال جام حذفی  شائبه هایی ایجاد شد که در این رابطه نظر محمد سررشته داری مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال […]

سررشته داری: آقای مایلی کهن! قاضی هستید که حکم صادر میکنید؟

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، در پی صحبتهای اخیر محمد مایلی کهن مدیر محترم فنی تیم فوتبال پیروزی در مورد بحث تبانی در فینال جام حذفی  شائبه هایی ایجاد شد که در این رابطه نظر محمد سررشته داری مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال را جویا شدیم.

سررشته داری گفت: جناب آقای مایلی کهن در این ماه مبارک تهمتهایی را متوجه افرادی خاص کرده که  قطعا مسئولین فدراسیون این موضوع را پیگیری و شکایت خواهند کرد. اما ما میخواهیم به ایشان بگوییم آقای مایلی کهن شما ظاهرا هم قاضی و هم وکیل هستید که دیگران را با این طرز فکر متهم میکنید. پس اگر بخواهید با این روش به مسائل نگاه کنید در فینال جام حذفی سال قبل مهرداد اولادی دوبار از دو قدمی دروازه توپ را به هوا فرستاد تا جائیکه هواداران ملوان هم به شدت عصبانی شده بودند و اتفاقا امسال هم اولادی به تیم پیروزی آمد. پس حالا آیا ما هم باید بگوییم اولادی خریداری شده بود یا وعده و وعید گرفته بود؟

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال افزود: ما در باشگاه استقلال نه در مورد اولادی و نه در مورد باشگاه محترم پیروزی این چنین فکر نمیکنیم چراکه گاهی یک بازیکن در شرایط خاص نمیتواند حرکتی را به درستی انجام دهد. لطفا شما هم در ماه مبارک رمضان بدون سند و مدرک به دیگران افترا نزنید و با آبروی مومنین بازی نکنید.

سررشته داری در انتها خاطر نشان کرد: ما امیدواریم آقای مایلی کهن که همیشه صادق هستند اسم تیم و نام بازیکن مورد نظرشان را اعلام کنند تا در صورت اثبات، جام از آن تیم پس گرفته شود و در غیر این صورت ایشان باید عواقب تهمتهایی را که زده اند را بپذیرند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر