2

آخرین وضعیت مصدومان استقلال

  • کد خبر : 8425
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۸

آخرین وضعیت مصدومان استقلال به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، دکتر رضایی پزشک تیم فوتبال استقلال پیرامون آخرین وضعیت مصدومان این تیم گفت:درحال حاضر فریدون زندی، آندرانیک تیموریان، میلاد میداودی ،محسن یوسفی واسماعیل شریفات نفراتی هستند که باید از آنها به عنوان مصدوم نام برد. وی ادامه داد: وضعیت زندی رو به بهبود است و […]

آخرین وضعیت مصدومان استقلال

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، دکتر رضایی پزشک تیم فوتبال استقلال پیرامون آخرین وضعیت مصدومان این تیم گفت:درحال حاضر فریدون زندی، آندرانیک تیموریان، میلاد میداودی ،محسن یوسفی واسماعیل شریفات نفراتی هستند که باید از آنها به عنوان مصدوم نام برد.

وی ادامه داد: وضعیت زندی رو به بهبود است و درد زانویش کمتر شده  و به احتمال فراوان به بازی به مس کرمان می رسد. میداودی از ۱۰روز دیگر می تواند در کنار تیم باشد اما همچنان باید تحت نظر باشد.

رضایی افزود: ازتیموریان باید مجدد تست بگیریم.شرایطش هنوز مشخص نیست و به زودی شرایط حضورش را اعلام می کنیم. شریفات هم تحت درمان است اما قطعا به بازی مس می ‌رسد، محسن یوسفی هم پس از عکس برداری شرایطش مشخص می شود و نمی توانیم در حال حاضر اظهار نظر خاصی بکنیم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8425

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر