2

“حسین شریعتمداری”:حقوق بنده زیر یک میلیون است

  • کد خبر : 8532
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۶

بله موارد فراوانی بود مخصوصا زمانی که پرونده های مفاسد اقتصادی یا ثروت های باد آورده را بررسی می کردیم.درباره یک پرونده بود که کیهان پیگیری کرد و نهایتا به نتیجه هم رسید یک رقم از زمین هایش ۱۵ میلیارد تومان بود که به کیهان پیشنهاد ۲۰ میلیاردی دادند که افشا نکند و در آن […]

بله موارد فراوانی بود مخصوصا زمانی که پرونده های مفاسد اقتصادی یا ثروت های باد آورده را بررسی می کردیم.درباره یک پرونده بود که کیهان پیگیری کرد و نهایتا به نتیجه هم رسید یک رقم از زمین هایش ۱۵ میلیارد تومان بود که به کیهان پیشنهاد ۲۰ میلیاردی دادند که افشا نکند و در آن پروند فقط ۲۰۰ میلیارد از سهم صدا و سیما بود که به سازمان برگردانده شد.
مدیرمسئول روزنامه کیهان، مهمان ویژه برنامه “نیمروز” به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار بود.

به گزارش جهان به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران، در این برنامه که ساعت ۱۲ امروز از شبکه سوم سیما پخش شد، “حسین رنجبران” خبرنگار اسبق واحد مرکزی خبر به اتفاق همسرش مهمان حضوری نیمروز بودند و حسین شریعتمداری هم از طریق ویدئو کنفرانس در این برنامه حضور داشت.

متن گفتگو با “حسین شریعتمداری” به شرح زیر است

آقای شریعتمداری شما را الان ما خبرنگار بنامیم یا سرپرست خبرنگارها؟

شریعتمداری:ما علی الادوام کار خبرنگاری می کنیم.

در این چند سال که مشغول کارید آیا شده به شما پیشنهاد بیشرمانه دهند که مثلا فلان قدر به شما می دهیم و این خبر را پوشش دهی نکنید؟ این در حالی است که بعضا شما با سرمقاله ها تون بلاهایی را سر افراد می آورید؟

شریعتمداری:بله موارد فراوانی بود مخصوصا زمانی که پرونده های مفاسد اقتصادی یا ثروت های باد آورده را بررسی می کردیم.درباره یک پرونده بود که کیهان پیگیری کرد و نهایتا به نتیجه هم رسید یک رقم از زمین هایش ۱۵ میلیارد تومان بود که به کیهان پیشنهاد ۲۰ میلیاردی دادند که افشا نکند و در آن پروند فقط ۲۰۰ میلیارد از سهم صدا و سیما بود که به سازمان برگردانده شد.

شما که در ستون گفت و شنود مطلب می نویسید، آدم تعجب می کند که این حکایت ها را از کجا می آورید؟ شما چطور برای هر اتفاق یک حکایت دارید؟

شریعتمداری:بعضی از این ها لطایفی است که در میان مردم رایج است و بعضی در ذهن بنده هم ثبت شده ولی نیاز به باز سازی دارد تا قابل بیان شدن شود و بعضی هایش هم ساخت وطن است که البته بسیار دشوار است.

سوال دیگری که خیلی ها می پرسند این است که این منبع آگاهی که کیهان ازش خبر نقل می کند کیست؟

شریعتمداری:این سوال را خیلی ها در دانشگاهها و مجامع از ما می پرسند وجواب بنده دو بخش دارد.اول این که آیا این اخبار صحت دارد یا خیر؟ اگر صحت ندارد بیایند و تکذیب کنند.و دوم آن که نیروهای متعهد و حزب اللهی همه جا هستند و به خاطر اعتمادی که به کیهان دارند این اخبار را انتقال می دهند و کیهان بررسی می کند و بعد از مشاهده اسناد این اخبار را پوشش می دهد .

حقوق شما چقدر است؟

شریعتمداری:بنده به جرات می گویم که حقوق من از شما هم کمتر است . حقوق بنده زیر یک میلیون است و به جرات می گویم تا این لحظه از هیچ مزایایی استفاده نکردم اعم از حق ماموریت و … . و اینجا عرض کنم که حقوق من حقوق اول کیهان نیست و افرادی هستند که بیش از ما حقوق می گیرند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر