3

توافق نهایی اعضای ائتلاف سه‌گانه برای ادامه فعالیت‌های انتخاباتی

  • کد خبر : 85629
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۸

در این جلسه اعضای ائتلاف سه گانه ضمن بررسی آرایش سیاسی صحنه انتخابات و با احترام به اصول مورد توافق اولیه و نیز تاکید بزرگان روحانیت، برای ادامه فعالیت در رقابت‌های انتخاباتی به تصمیم مشترک رسیدند.

 

افق نیوز:عصر امروز علی‌اکبر ولایتی، غلامعلی حدادعادل و محمدباقر قالیباف سه نامزد ائتلاف پیشرفت برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، با آیت‌الله مهدوی‌کنی دیدار کردند.

در این دیدار حجج‌ اسلام حسن نظری شاهرودی، سیدمحمد غروی و محمودرضا جمشیدی اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و حجت‌الاسلام علی ابراهیمی رئیس دفتر این جامعه نیز حضور داشتند.

ححج اسلام سیدرضا تقوی، مروی، غلامرضا مصباحی مقدم، مصطفی پورمحمدی و عبدالمقیم ناصحی هم به عنوان نمایندگان جامعه روحانیت مبارز در جلسه حضور یافتند.

علاوه بر اعضای ائتلاف پیشرفت، حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی دبیر این ائتلاف نیز از حاضران این نشست بود.

توافق نهایی اعضای ائتلاف سه‌گانه برای ادامه فعالیت‌های انتخاباتی

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی در گفتگوی با تسنیم با اشاره به جلسه عصر امروز اعضای ائتلاف پیشرفت گفت: سه عضو محترم ائتلاف با حفظ مبانی اصولگرایی و تاکید بر «مشروعیت، مقبولیت و کارامدی» به عنوان اصول اولیه و مشترک ائتلاف، طی جلساتی متعدد و نهایتا در جلسه امروز ششم خرداد که با بزرگان روحانیت برگزار شد؛ به این نتیجه رسیدند که پیروزی ائتلاف در گرو حضور اعضای آن در صحنه است.

دبیر ائتلاف سه گانه اصولگرایان گفت: اعضای ائتلاف با احترام و صمیمیت کامل به این تصمیم مشترک رسیدند و همکاری و تعامل خود را بیش از پیش استمرار بخشیده و پس از پیروزی در انتخابات نیز آن را ادامه خواهند داد.

وی افزود: در این جلسه اعضای ائتلاف سه گانه ضمن بررسی آرایش سیاسی صحنه انتخابات و با احترام به اصول مورد توافق اولیه و نیز تاکید بزرگان روحانیت، برای ادامه فعالیت در رقابت‌های انتخاباتی به تصمیم مشترک رسیدند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=85629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر