1

واکنش آیت‌الله‌ جعفر سبحانی به پخش سریال موهن ائمه اطهار(ع) در برخی کشورها

  • کد خبر : 8582
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۵:۳۷

آیت‌الله سبحانی با اشاره به پخش سریال موهن ائمه اطهار(ع) در برخی کشورها ، از مسؤولان نظام خواست تا مسؤولان این کشورها را مورد بازخواست قرار دهند. آیت‌الله‌ جعفر سبحانی از مراجع تقلید ، دیروز در جمع طلاب غیر ایرانی مجتمع آموزش عالی فقه قم با بیان اینکه برخی کشورهای خود فروخته به آمریکا ، […]

آیت‌الله سبحانی با اشاره به پخش سریال موهن ائمه اطهار(ع) در برخی کشورها ، از مسؤولان نظام خواست تا مسؤولان این کشورها را مورد بازخواست قرار دهند.

آیت‌الله‌ جعفر سبحانی از مراجع تقلید ، دیروز در جمع طلاب غیر ایرانی مجتمع آموزش عالی فقه قم با بیان اینکه برخی کشورهای خود فروخته به آمریکا ، با نمایش این فیلم چهره امام حسن‌(ع) و امام حسین‌(ع) را نشان می‌دهند، افزود: پخش‌کنندگان این سریال روح رسول خدا‌(ص)، حسنین‌(ع) و روح دخت گرامی امیر مؤمنان‌(ع) را آزار می‌دهند.

این مرجع تقلید تاکید کرد : بر مسؤولان نظام لازم است تا مسؤولان کشورهایی را که اقدام به پخش این سریال موهن کرده‌اند بازخواست کنند

ایشان از احمد الطیب ، شیخ الازهر که پخش این سریال را تحریم کرده بود، قدردانی کرد.

آیت الله سبحانی با اشاره به اینکه هرگز نمی‌توان انبیا و اولیای الهی را تصویر کرد ، افزود: بشر را می‌توان در قالبی گنجاند ، اما اولیای الهی به جایی رسیده‌اند که وحی بر آنان نازل می‌شود و کسی که بر او وحی نازل ‌شد انسان والایی است ، روح القدس او را کمک می‌کند و دیگر در این قالب‌ها نمی‌گنجد.

ایت‌الله سبحانی افزو د : کشورهایی که این سریال موهن را نشان می‌دهند بدانند که مورد خشم خدا قرار خواهند گرفت و روزی ملت‌هایشان بر آنها خواهند شورید ؛ چرا که با خدا مبارزه کرده‌اند و ملت هم در برابر این خواسته، سکوت نخواهد کرد.

این مرجع تقلید ؛ پخش این گونه فیلم‌ها را سیاسی و برای جلوگیری از پیشرفت تشیع اعلام کرد و گفت: مردم پس از چهارده قرن به حقیقت تشیع پی‌برده‌اند و این مذهب آرام آرام و بدون تبلیغ پیش می‌رود و در جهان گسترش می‌یابد.

ایشان خطاب به مسوولان کویت ، اردن و سایر کشورها که اقدام به پخش این سریال کرده‌اند، گفت: با عصمت خدا و عصمت اولیای الهی بازی نکنید و بدانید که خداوند متعال انتقام می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8582

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر