1

ادارات موظف به ارایه سبد کالا به کارمندان هستند

  • کد خبر : 8606
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۹:۴۳

معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران، گفت: از ابتدای مردادماه تاکنون پنج هزار و ۶۹۴ مورد تخلف گزارش شده که بیشترین شکایت‌ها مربوط به گرانی در صنف میوه و گوشت است. نعمت‌الله ترکی گفت: از ابتدای مردادماه تاکنون سه هزار و ۴۴۳ گزارش و شکایت تلفنی از سوی شهروندان اعلام شده است، ۴۶۱ نفر به صورت حضوری […]

معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران، گفت: از ابتدای مردادماه تاکنون پنج هزار و ۶۹۴ مورد تخلف گزارش شده که بیشترین شکایت‌ها مربوط به گرانی در صنف میوه و گوشت است.

نعمت‌الله ترکی گفت: از ابتدای مردادماه تاکنون سه هزار و ۴۴۳ گزارش و شکایت تلفنی از سوی شهروندان اعلام شده است، ۴۶۱ نفر به صورت حضوری برای شکایت مراجعه کرده‌اند و یک هزار و ۷۹۰ مورد نیز به صورت کتبی شکایت خود را گزارش داده‌اند.

وی افزود: بر این اساس پنج هزار و ۶۹۴ مورد شکایت از ابتدای مردادماه تاکنون به استانداری اعلام شده است.

معاون استاندار تهران تصریح کرد: بیشترین فراوانی شکایت شهروندان در خصوص میوه با ۳۵۴ مورد شکایت، گوشت سفید ۲۰۴ مورد (مرغ و ماهی)، و ۱۳۱ مورد نیز شیر گزارش شده است.

وی ادامه داد: در مورد کیفیت نان و شیر و گرانی در قیمت‌های نان تاکنون هیچ‌گونه شکایتی

عنوان نشده است.

ترکی با بیان اینکه استانداری تشدید نظارت بر قیمتها را ادامه خواهد داد، عنوان کرد: کلیه بازرسان در مناطق ۱۸ گانه پایتخت و همچنین شهرستانهای شهر تهران به برنامه‌های کنترل قیمتها و بازرسی‌ها ادامه می‌دهند.

وی تعداد بازرسی انجام شده از ابتدای مردادماه تاکنون را ۱۷۴ هزار و ۶۸۰ مورد عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۱۵ هزار و ۱۱۳ پروژه رسیدگی شده و نسبت به ماه‌های قبل میزان تخلفات منجر به کشف دو درصد کاهش یافته است.

به گفته ترکی میزان تخلفات منجر به کشف در فروردین‌ و اردیبهشت‌ماه امسال ۱۱ درصد، خرداد ۱۰ درصد، تیر۹ درصد و در نیمه اول مرداد به ۸ درصد رسیده که نسبت به اولین ماه سال دو درصد کاهش یافته است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار یکی از دلایل کاهش میزان تخلفات را تشدید بازرس‌ها برشمرد و تاکید کرد: استاندار برای کنترل قیمت بازار بهتر و ادامه کاهش تخلفات بازرسی‌ها را همچنان ادامه خواهد داد.

ترکی در خصوص ارایه سبد کالا به کارمندان در ماه رمضان به ایسنا، گفت: هر دستگاه اداری برحسب بودجه مربوطه در قالب بن و یا کارت خرید موظف شده‌اند که این سبد کالا را در اختیار کارمندان خود قرار دهند و تا پایان ماه جاری باید این سبد را بپردازند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=8606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر