4

دو نفر از عوامل اصلی ضرب و جرح حجت اسلام فرزاد فروزش دستگیر شدند.

  • کد خبر : 880
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۸:۵۹

یک منبع آگاه از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و طی عملیات تعقیب و گریز، دو نفر از عوامل اصلی ضرب و جرح روحانی آمربه‌معروف و ناهی از منکر در شهر لنگرود دستگیر شدند. فرزاد فروزش امام جماعت دانشگاه علوم پزشکی تهران که ۲ شب گذشته برای نجات یک دختر جوان […]

یک منبع آگاه از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و طی عملیات تعقیب و گریز، دو نفر از عوامل اصلی ضرب و جرح روحانی آمربه‌معروف و ناهی از منکر در شهر لنگرود دستگیر شدند.

فرزاد فروزش امام جماعت دانشگاه علوم پزشکی تهران که ۲ شب گذشته برای نجات یک دختر جوان از چنگال ۲ نفر از اراذل و اوباش از جان‌گذشتگی کرد، در آستانه نابینایی چشم راست خود قرار گرفت ولی با عمل جراحی چشم در بیمارستان رسول‌اکرم (ص) خطر تخلیه چشم او برطرف شد.

فروزش در تشریح این واقعه به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: ساعت ۲۲ شب سه‌شنبه در خیابان شریعتی، پائین‌تر از خیابان ملک به همراه ۲ نفر همراه داخل خودروی خود در حال عبور بودیم که ناگهان صدای فریادهای دختر جوان را شنیدیم.

وی افزود: بلافاصله پس از شنیدن این فریادها به سمت صدا حرکت کرده و مشاهده کردیم که ۲ نفر از اراذل و اوباش سوار بر یک موتور برای ربایش یک دختر جوان اقدام کرده‌اند. این اراذل و اوباش قصد داشتند به زور، دختر جوان را سوار بر موتور کرده و با خود ببرند اما این دختر با فریادهای خود درخواست کمک کرده و از سوار شدن خودداری می‌کرد و ۲ پسر جوان نیز وی را ضرب و شتم کرده و مورد هتاکی قرار می‌دادند.

حجت‌الاسلام فروزش ادامه داد: با مشاهده این صحنه برای نجات دادن دختر به سمت اراذل و اوباش مهاجم یورش بردیم، اما با مقاومت این مهاجمان روبرو شده و درگیر شدیم. در هنگام درگیری، یکی از آنها که شیشه نوشابه‌ای در دست داشت، این شیشه را با زدن به بدنه موتور شکست و سپس با آن چندین ضربه به چشم راست من وارد کرد که نتیجه‌اش را مشاهده می‌کنید.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی نیز روز گذشته خبر داد که دو متهم پرونده که به روحانی حمله کرده و باعث جراحت شدید یکی از چشمهایش شده‌اند شناسایی شده و بزودی دستگیر می‌شوند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=880

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر